Jooh voisin lisätä tämän vanhan, kahdelta menneiltä HH-foorumeilta kaapatun esittelyni myös tänne.. muutamaa kohtaa olen päivittänyt.
Jagr kirjoitti:Koska, tämä on aihe pelaajista - voidaan me käyttäjät myös kertoa itsestämme hieman, koska ilmiselvää on, että kaikki eivät tiedä pelaajista aivan kaikkea.
Eli, olen tällähetkellä 22 - vuotias miespuolinen IT-työtä tekevä henkilö Helsingistä ja tosiaan, pelaan Habbo Hockeytä. Hahmoni HH:ssa on nähty Gangsta16, Jagr sekä M.Lemieux. Olen ollut pian 24 kautta HH:ssa, 22 kautta liigassa ja paikkani on ollut aina kentällä, vaikka joskus sijaismaalivahtina. Minut on myös nähty varakapteenina sekä kapteenina jo useassa joukkueessa. Olen myös omistanut kaksi joukkuetta epäonnistuneesti, nämä ovat Chargers ja Wheel Walkers menneiltä kausilta. Mitaleita on tällä hetkellä kasassa 2 - 5 - 5, Mestaruutta sain urallani metsästää erittäin pitkään, ensimmäinen tuli kaudella 39 ja viimeinen kaudella 44.
HH:n historiani alku ulottuu kauden 12 ollessa vielä kesken, kun entinen pelaaja Vanh sekä nykyinen pelaaja Nedved juttelivat HH:sta jonkin verran, pian aloin itsekkin kiinnostua itse HH:sta Nedvedin innoittamana. Eikä mennyt aikaakaan, kun HH:lle oli luotu "Habbo Hockey - koulu" jonka ideana oli mainostaa HH:ta ja opettaa uusia junioreja. Tuolloin HH - hahmoni kantoi vielä nimeä Gangsta16 ja sain koulutuksen heti ensimmäisenä päivänä. Koulutus tehtiin perusteellisesti ja pian se oli päättynytkin. Oppilaat arvosteltiin vielä asteikolla 4 - 10 jotka helpottivat Divari joukkueiden omistajia päättämään minkälaisia pelaajia he etsivät. Oma numeroni oli 8 puoli.
Habbo Hockey - koulussa pelattiin paljon harjoitusotteluita ajankuluksi mitä erilaisimmilla joukkueilla, joten lajiin pääsi jokainen helposti kiinni. Parhaitenhan oppii katsomalla ja kokemalla itse. Minuun kiinnitti pian huomiota Divisioona joukkueen Boxersin omistaja AmurC, paremmin tunnettuna Shohji joka teki minulle sopimuksen "Pepsi Center" nimisessä hallissa mikä toimi silloin Boxersin kotihallina. Sopimukseni oli 1+0.
Kausi 13 Divarissa sujui hyvin ja sain pienen maineen "riskillä" menosta. Kaikki maalini tapahtui kauempaa kuin -0 paikasta, koska en totellut ohjaajia. -4 paikasta kun pitäisi liikkua yksi eteen ja syöttää, itseppäisenä päätinkin laukoa ja maaleja syntyikin. Tosin - sain myös itse rangaistuksia kuten yhden erän istumista penkillä paikan pilaamisesta, mutta ei takerruta pikku seikkoihin. Joka tapauksessa divarissa mentiin siis melko rennolla meiningillä.
Kaudella 14 sain jatkosopimuksen Boxersiin ja minut valittiin ensimmäistä kertaa HH:ssa kapteeniksi. Valitettavasti kapteenin urani jäi lyhyeen ns. "loukkaantumisen takia" jota käytettiin terminä kun pelaaja ei voinnut pelata kyseisellä kaudella. Konerikkoni takia jätin koko kauden pelaamatta.
Kaudelle 15 tein paluun ja tein sopimuksen vanhan tuttuni Peltonen16 kanssa. Peltonen16 omisti Divarijoukkueen nimeltä Phoenix jonka menestys Divisioonassa oli enemmän kuin taattu, mutta kun Divisioonaa oli pelattu muutamia otteluita se suljettiin liigaomistajan Blodarin käskystä. Divisioona jäi historiaan, mutta sain itseni läpi liigaan Dreams nimisessä joukkueessa jota johti nykyisinkin tuttu .hard.cs. Ensimmäinen liigakausi yltyi aina finaaliin saakka, missä tuli karvainen tappio Chargersia vastaan ja ensimmäinen mitalini oli täten Hopea.
Jatkoa liigassa seurasi kysymysmerkki. Sanoin jatkavani Dreamsissa mikä loppujenlopuksi muuttui "Trashers" nimiseksi joukkueeksi - kuitenkaan en tehnyt virallista sopimusta kertaakaan, vaikka joukkueiden omistajat oli erimieltä. Virallisen sopimuksen kaudelle 16 tein Chargersin kanssa. Minulle ja Trashersille syntyi pientä riitaa joka on sen jälkeen jatkunut pelaajien kanssa ja lopulta siitä on tullut pieni huumorillinen vitsi Speadersin kanssa.
Kausi 16 käynnistyi Chargersissa toivoen lyöväni läpi 1+1 sopimukseni ja niin myös tein, vaikka tehoni eivät olleetkaan huimia. PO:ssa Chargers putosi finaalista, mutta voitti Pronssin joka oli toinen perättäinen mitali liigassani. Chargers voitti vielä KKC:n kyseisen kauden aikana. Omistin täten 1 hopean ja 1 pronssin sekä Kultakala Cupin voittomitalin.
Kaudella 17 joukkueenani jatkui siis Chargers. Chargersin kausi sujui nyt paljon paremmin ja saimme koko joukkueen raskaalla työllä aina finaaliin asti, missä meidät lyötiin ja toinen hopeamitali päätyi roikkumaan seinälle muiden joukkoon.
Kaudella 18 päätin seurata Blodaria sekä ileetä Red Devils nimiseen joukkueeseen joka kärsi pahasti erilaisista puutteista. Joukkueen omistaja hylkäsi joukkueen ja maalivahtipuoli takkuili pahasti. Tuloksena päädyttiin Playoffeihin, mutta ensimmäisellä kierroksella pudottiin Chargersille. Ensimmäistä kertaa nähtiin myös "Jagr" niminen hahmo jonka tein HH:n hahmokseni. Varalla toimii J.Jagr niminen hahmo, jonka piti pelata MM-turnauksessa, joka kuitenkin epäonnistui pahasti.
Kaudella 19 paluu Chargersiin jotka suostuivat vielä ottamaan minut vastaan. Se oli ensimmäinen kausi minulle, jolloin nedved ei pelannut joukkueessa. Chargersin omisti MikeRibeiro joka ei kuitenkaan lannistanut joukkuetta, mutta jälleen PO:ssa tapahtui kohtalokas tappio ja päädyimme pronssipeliin mistä pronssia tulikin. 2 hopeaa, 2 Pronssia ja 1 KKC koristivat palkintohyllyä, mestaruushaaveet jatkuivat.
Kaudelle 20 piti tulla Chargers uudella omistuksella. Jagr ja McDonnell - joukkue oli jo kasassa ja lähes kaikki valmiina, kunnes McDonnell puukotti pahasti selkään juuri viimeisessä vaiheessa lähtiessään pois Chargersista sanomatta yhtään mitään. Loppujonlopuksi hän heitti vielä suolaa haavoihin jatkamalla HH - uraa, mutta ei suinkaan Chargersissa vaan Hawks nimisessä joukkueessa. Olin raivoissani Hawksille ja varsinkin Zherdeville myös useammasta muusta seikasta. Itse lopulta vaivuin myöntämään, että Chargers ei tule jatkamaan seuraavalla kaudella ja siitä kiittäminen McDonnelille.
Urani kuitenkin jatkui entisen Chargers pelurin Kutte;n kanssa joka loi Wheel Walkers nimisen joukkueen liigaan. WW:n varakapteenina joukkue menestyi hyvin, kunnes keskellä kautta tapahtui muutamia asioita. Kutte sai porttikiellon, koska piti joukkueessa Baumia, jolla oli kielto HH:n. Omien tietojeni mukaan vain Kutte tiesi asiasta, mutta sain selville myös - että Blodari olisi tehnyt tämän ilmoituksen joka osottautui loppujen lopuksi vääräksi, baumi oli itse ilmoittanut itsensä. Samalla WW:n pelaajia alettiin ostaa paikasta toiseen. Joukkueen omistajaksi päätettiin Minut ja Blodarin, mutta raivospäissäni päätin myydä Blodarin pois WW:stä, koska minun tietojeni mukaan Blodari oli syypää sotkuun. Lopulta suljin WW:n pois liigasta pelaajapulan ja muun turhan hässäkän takia, mitä en jaksanut enää kuunnella. Rangaistukseksi ikuinen joukkueenomistuskielto kaikkiin liiganalaisiin joukkueisiin. (Joukkueenomistuskielto purettiin kausia myöhemmin)
Kausi 21. Vaikka minulla ja Zherdevillä olikin omat asiat selvitettävinä, pääsin joukkueeseen Hawks 1+0 sopimuksella. Kauden aikana minusta tuli myös Hawksin kapteeni ja otin ns. "kunnian" luonnollisesti vastaan ja toimin kapteenina tietääkseni hyvin. Kausi Hawksissa päättyi kuitenkin surkeasti, kun pronssipeliin ei kerennyt muut kuin Zher ja Floorball. Zherdev suuttui totaalisesti puri kauden aikana minulle tehty 3+0 sopimuksen totaalisesti ja erotti koko joukkueen, vaikka moni olisi varmasti ollut halukas jatkaa Hawksissa, itseni mukaanlukien, mutta päätös oli tehty ja sitä kunnioitettiin.
Kaudelle 22 tein sopimuksen Tenkratin kanssa ja siirryin Flames nimiseen joukkueeseen kapteeniksi. Kautemme ei sujunut mitenkään loistokkaaksi, hävisimme ensimmäiset pelimme, voitot tulivat niukasti ja muutaman tasapelin ansiosta siirryimme maalieron turvin Playoffeihin joka oli joukkueen tavoite. PO:ssa vastaan kuitenkin asettui Chargers. Ensimmäisen kierroksen hävisimme, mutta toisen voitimme - rankkareissa tuli kuitenkin karvainen tappio. Pronssipelissä ei mitaliakaan tullut ja kausi päättyi hyvillä mielin, koska tiesin koko joukkueen ponnistaneen hyvin aina viimeiseen asti.
Tulevalle kaudelle 23 olen tehnyt sopimuksen Chargersin kanssa. Kyseinen kausi tulee olemaan 10 kauteni HH:ssa ja toivoin pääseväni sen kunniaksi Chargersin riveihin ja tarjoukseni hyväksyttiin.
Kausi 23 lähti hyvin käyntiin - sarja alkoi omalta osaltani aktiivisesti sekä tasaisesti. Pian kuitenkin Chargers alkoi jo "Mediallekkin" tutuksi tulleelle sanalle "Savustaa" minua ulos, kunnes lopullinen päätös erotuksesta tuli. Pienen "valon" tähän kauteen kuitenkin tarjosi Hawks, loppukauden sopimuksella saatoin saada vielä pienen innostuksen tähän lajiin pronssimitalin merkeissä. Ei ollut ihan sellainen kausi mitä lähdin hakemaan.
Kausi 24, Dreamsin paluu -> Jagrin paluu Dreamsiin ja Varakapteeniksi. Dreamsin vanhat tutut Hard, Speader ja Jagr lisättynä Tonzalla ja mikä oli lopputulos? Koko kauden hallinta ja karvas tappio finaalissa. Näinhän se menee... Hopeaa.
Kausi 25 Suurjoukkueet sai riittää, paluu omalle tasolle - Phoenixiin. Kapteeni irtosi, kausi pelattiin tasaisesti, maalieronturvin PO:hon ja Pronssia paukahti. Erittäin tyytyväinen joukkueen suoritukseen jolta ei odotettu mitään.
Kausi 26 - Jatkettiin Phoenixissa, jälleen pronssiotteluun, mutta se koitui tappiolliseksi.
Kausi 27 - Siirtyminen Furyn kapteeniksi, tälläkaudella odotukset joukkueella oli suuret ja näytönpaikat avautui. Joukkueen suoritus riitti pitkälle pronssiin asti, missä vastassa oli Indians. Tehoilla 0+1 Indians kaatui luvuin 2-4. Uran 5 pronssi
Kausi 28 – Chivas, Mikä Kedruthin joukkueena alun perin vaihtoikin omistajaa Baumiksi toi mielenkiintoa tulevaan kauteen. Menestystä joukkueesta ei irtonut ja maalieronturvin sijoitumme 7 Runkosarjassa. Tämä antoi suuntaa tulevalle kaudelle joka oli kysymysmerkkinä, mutta muutamia tarjouksia kuitenkin esiintyi. Samaisella kaudella olin ensiksi iginlan henk.koht varajäsen, myöhemmin hallituksen varajäsen numero 1.
Kausi 29 – Paluu jäälle oli epäselvä, mutta neljä joukkuetta tekivät tarjouksensa. Tein kuitenkin päätökseni ja matka kohti Egypt Sandstormia oli alkanut. Samalla kaudella minut valittiin viralliseksi hallituksen jäseneksi juniorigin toisella PJ – kaudella. Liigamenestys ei kuitenkaan tuottanut tulosta.
Kausi 30 – Minut valittiin puheenjohtajaksi Habbo Hockeyhyn, mutta luovuin asemastani jo alle viikossa. HH siirtyi takaisin Diktatuuriseen johtoon Parrishin johdossa. Oma urani kaudella 30 on hieman epäselvä, mutta luultavasti kyseessä oli tapahtuman vuoksi minulle välikausi.
Kausi 31 - Furyn Kapteeniksi ja häviö pronssipelissä Zlayersille. Urani päättyi Habbo Hockeyssä tietääkseni tähän IRL intin takia.
Kausi 38 - Paluu kentille, joukkueena Fury ja tälläkertaa laitapelaajana ylsimme hopealle Hustlersin vieden kultaa 2-3 jatkoajalla. Paluukausi oli sen verran mieluisa, että uralle seuraa jatkoa kaudelle 39 Furyssä.
Kausi 39 - Fury, varakapteeniksi ja tolppien väliin hahmolla Kipru. Ensimmäinen kerta urallani kun tarkoitus olisi koko kauden verran torjua maalivahtina Furylle tietä pleijareihin ja jälleen mitaleille. kaksi ensimmäistä peliä kaudesta kuitenkin hävisimme alivoimalla ja alku maalivahtina ei alkanut mitenkään erityisen hyvin. Kauden alussa kuitenkin tehtiin kaksi lisävahvistusta, Kismet5 ja Nedved jotka kumpikin osottautuivat tärkeäksi furyn loppukautta varten. Loppukausi meni hyvin ja runkosarjan torjuntaprosentiksi muodostui kohtuullinen 69%, Playoffeissa menestys oli hyvä 2 voittoa ja 1 tappio. Finaalissa vastaan asettui Avalanche jossa Fury ja Minä voitimme ensimmäisen mestaruuden lukemin 1-8, torjunnat finaalissa 8/9.
Kausi 40 - Fury kapteeni, 31/48 torjunnat ja 3+3=6 tehoilla ennen kuin keskeytin kauden ja jäädytin toistaiseksi urani HH:ssa.
Kausi 43 - Hawks, Keskushyökkäähä RS: tehot 2+6 ja PO 1+2, Finaalissa Hopeaa tiukan kamppailun jälkeen Avalanchea vastaan.
Kausi 44 - Hawks, Sentteri RS 4+3: PO 0+1:, Finaalissa uran toinen mestaruus tehoin 0+1.
Kausi 50 - Hawks, Kippariksi haukkoihin ja runkosarja käynnistyy. Värikkäiden vaiheiden jälkeen 4 voittoa, 2 tasapeliä ja 4 häviötä siivitti meidät PO paikkaan neljänneltä sijalta. Päästyämme Tornaadojen yli suoraan 2 voitolla finaalissa häämötti Saints, jolta mestaruus lopulta vietiin lukemin 0-3. Uran 3 mestaruus ja toinen perättäinen haukkojen riveissä. Missä on mun pokaali! RS: 6+7 PO: 1+4
Kausi 51 - Hawksin Kipparina. Pelasin käytännössä yhden kokonaisen runkosarjaottelun tehoilla 1+0, mutta joukkueen loistettuani poissaolollani ja päätyen RS2 sekä lopulta finaaliin, pääsin vielä esittämään taitoni kahdessa finaalipelissä tehoin 4+1 (3+1 ja 1+0). Vastassa oli tosiaan North Stars jolta mestaruus laukesi suoraan kahdella pelivoitolla, kiitos NS:lle! Uran 4. Mestaruus
Kausi 52 - Hawksien lopetettua taival HH:ssa, siirryin Mielialapelaajiin häkkiä vartioimaan. 10/12 (11/12) ottelusta joista yksi voitettiin LV:llä tuli runkosarjassa peräti 128 laukausta kohti joista 100 pysähtyi eteeni mukavasti. Joukkue saavutti runkosarjan voiton, pudotuspelivoiton, mutta finaalissa tuli karvas tappio joukkueelle. Harmittaa, että en itse päässyt pelaamaan ratkaisupeleistä kuin vain yhden. Uran kuudes hopea.
Kausi 53 - Mielialapelaajien lopetettua toimintansa, siirryin Wheel Walkersien riveihin maalivahdiksi. Ristiriitaisen kauden jälkeen tuli kuitenkin mestaruus, finaalissa torjunnat 6/7 kannatti joukkueen helposti voittoon. Uran 5. Mestaruus. Kauden negatiivinen yllättäjäpelaaja.
Kausi 54 - Jouduin jättämään mestarijoukkueen ja siirtymään hopeajoukkueen peräsimeksi, ykkösmaalivahdin paikasta suoraan kakkosmaalivahdiksi. Kausi ei kuitenkaan ollut huono, joukkue peluutti maalivahteja tasaisesti ja pisteitä rapisi kohtuullisesti. Runkosarjan 3 sija oli tyydyttävä, vaikka mahdollisuudet oli korkeammallekin ainakin joukkueen erinomaiseen aktiivisuuteen vedoten. Playoffit oli sitäkin rikkaampaa, koska 2 suoralla voitolla finaaliin ja finaalissakin ylivoimainen voitto. Uran 6 mestaruus, kiitos lutuureille kaudesta!.
Kausi 55 - Armeija perusti joukkueen TsSKA Armeija jossa toimin maalivahtina. Tyydyttävä kausi uudelle joukkueelle toi 6 pistettä ja RS 5 sijan.
Kausi 56 - Hawks teki lyhyen paluun kaudelle 56, vanha bändi koossa. Hall of Fame joukkueelle tuttu scripti: Runkosarjan voitto, Playoffissa kuraa niskaan ja tyydyttävä pronssi. Uran 6 pronssi ei paljoo muuta sanomista mitalijoukkueelta.
Kausi 57 - HC Hokarit, joukkueen varakapteeniksi ja kausi käyntiin. Odotuksia oli, mutta tulosta ei meinannut tulla millään. Kausi päättyi tyydyttävään 5+1 tehoiluun ja ulos PO-Paikasta. Kohti seuraavaa kautta.
Kausi 58 - Dreams on palannut jäälle! Jagr vaihtoi sukunimensä jälleen Kipruksi & siirtyi tolppien väliin mestaruus mielessä. Joukkueita oli 8 kappaletta ja runkosarjassa säälipleijari-paikka 6 sijalla yhden pisteen erolla teki tiukkaa. Pudotuspelit olivat myös tiukkaa tavaraa, mutta kauden kruunasi mestaruus. Tolppien välissä olin keskivertoa tasoa erittäin paljon huonompi, mutta Iso hattu Parrishille ja Baumille joukkueen kokoonpanossa joiden työskentely kantoi hedelmää. Uran 7 mestaruus.
Kausi 59 - Wheel Walkers, 3 Kauden sopimus ja tolppien välissä jatkuu kausi. Runkosarja oli kohtuullisen hyvää vaikka voittoja olisi ansaittu enemmän. Pudotuspeleissä vastaan asettui runkosarjan kärkinimi, Tornaadot jonka kaatamisen jälkeen finaalissa vastaan tuli vielä Sabres. Tällä kertaa kuitenkin tuuri oli meidän puolella ja Wheel Walkers päätti kauden mestaruuteen. Uran 8 Mestaruus ja 20 HH-Liigan mitali roikkui kaulassa.
Kausi 60 - Wheel Walkers, kauteen lähdettiin varakapteeni rinnassa & mestaruuden puolustaminen suurena tavoitteena. Runkosarjan toinen sija nosti odotukset vieläkin korkeammalle, mutta pudotuspelit eivät kantaneet yhtä paljon hedelmää. Hyvän ja ehkä yhden pelillisesti parhaan kauden jälkeen joukkue sai kuitenkin palkinnoksi pronssimitalin & lunasti paikan edelleen kärkijoukkueena.
Kausi 63 - Rebels, Maalivahtina. Muutama peli tuli pelattua kyseisellä kaudella, rukosarjassa ihan kohtuullinen suoritus joukkueelta ja pleijareissa kaulaan tuli pronssinen mitali.
Oma historiani HH:ssa on ollut melkoista vuoristorataa ja mestaruuden tavoittelua siinä kuitenkaan onnistumatta. Tavoitteeni on silti edelleen mestaruus ja sen aion jonain kautena täältä vielä hankkia.
En pidä itseäni suurena konkarina tai mitenkään järjettömän menestyneenä, mutta minulla on ollut näppini tähän lajiin ja nimeni on vakuuttanut kaudesta toiseen pelaajia sekä joukkueita, jos ei aina niin hyvän niin kenties huonossakin valossa.
Divarijoukkueet:
Boxers 13, 14
Phoenix 15
Liigajoukkueet:
Dreams 15, 24,
Chargers 16,17,19,23
Red Devils 18
Wheel Walkers 20, 53
Hawks 21, 23, 43, 44, 50, 51, 56
Flames 22
Phoenix 25, 26
Fury 27, 31, 38, 39
Chivas 28
Egypt Sandstorm 29
Mielialapelaajat 52
HC Lutuurit 54
TsSKA Armeija 55
HC Hokarit 57
Rebels 63
Saavutukset:
8x Kulta
6x Hopea
8x Pronssi
1x KKC voitto
2x MM Kulta
1x MM Hopea
Kauden negatiivinen yllättäjäjoukkue (useita)
Kauden negatiivinen yllättäjäpelaaja (useita)
Paras maalivahti, MM2014
Tilastot
Kausi 13. 8 + 5 = 13
Kausi 14. 0 + 0 = 0
Kausi 15. 9 + 6 = 15 / Kauden 15 KKC: 1+1 = 2
Kausi 16. 5 + 3 = 8 / Kauden 16 KKC: 1+2 = 3
Kausi 17. 7 + 5 = 12
Kausi 18. 6 + 4 = 10
Kausi 19. 10 + 10 = 20
Kausi 20 - 22 Toistaiseksi ei faktatietoa
Kausi 23. 8 + 4 = 12
Kausi 24 - 27 Toistaiseksi ei faktatietoa
Kausi 28 - 0 + 1
Kausi 29 - 30 Toistaiseksi ei faktatietoa
Kausi 31 - 5 + 0
Kausi 38. 4 + 8 = 12
Kausi 39. 0 + 2 / MV: 49/71 = 69% | PO: 8/9 = 89%
Kausi 40. 3 + 3 / MV: 31/48 = 64,6%
Kausi 43. 2+6 | PO: 1+2
Kausi 44. 4+3 | PO: 0+1
Kausi 50. 6+7 | PO: 1+4
Kausi 51. 1+0 | PO: 4+1
Kausi 52. 1+1 / MV : 100/128 = 78% | PO: 20/26 = 77%
Kausi 53. 0+0 / MV: 22/34 = 64,70% | PO: Jagr 9/14 = 64.28%
Kausi 54. 0+2 / MV: 22/28 = 78.57% | PO: 1/5 = 20%
Kausi 55. 0+0 /MV 24/38 = 63.16%
Kausi 56. 2+6 | PO: 0+1
Kausi 57 5+1
Kausi 58 0+0 / MV: 68/130 = 52,30% | PO: 1+0 MV: 19/37 = 51,35%
Kausi 59 RS: 2+3 / MV: 6/20 = 30,00% | PO: 3+3
Kausi 60 1+7 | PO: 2+0
Kausi 63 MV: 29/48 = 60,41%
Kapteenit:
14. Boxers (C)
20. Wheel Walkers (A)
21. Hawks (C)
22. Flames (C)
23. Chargers (C)
MM-Kanada (C)
24. Dreams (A)
25. Phoenix (C)
26. Phoenix (C)
27. Fury (C)
28. Chivas (C)
29. Egypt Sandstom (A)
31. Fury (C)
38. Fury (A)
39. Fury (A)
40. Fury (C)
43. Hawks (A)
44. Hawks (C)
50. Hawks (C)
51. Hawks (C)
53. Wheel Walkers (A)
54. HC Lutuurit (A)
55. TsSKA Armeija (A)
56. Hawks (C)
57. HC Hokarit (A)
60. Wheel Walkers (A)
MM-Kanada (C)
Pelinumerot:
#8 Boxers
#27 Chargers , Fury
#34 Fury (MV), Mielialapelaajat (MV), Wheel Walkers (MV)
#66 Chivas, Egypt Sandstorm
#68 Muut liigajoukkueet.
Omat mielipiteet & Muut:
Kasvattajaseura: Boxers
Opettaja: AmurC
HH idoli: Nedved
Paras maalivahti: Weekes, Sanford, Kutte, Tretyak, Palermo
Paras hyökkääjä: TonzzaDeNizza, McDonnell, Iginla, Blodari, Parrish
Paras puolustaja: MikeRibeiro, Mipa, Ileee, Baum
Paras hyökkääjä että puolustaja: .hard.cs., Speader, Marjoska, Zherdev, Blodari
Paras joukkue: Hawks, Chargers, Boxers, Flames, Dreams, Egypt Sandstorm, Fury
Pelaajat, joiden kanssa haluaisi pelata (Dream team): Iginla, Zherdev, TonzzaDeNizza, Appelsiinimehu, Nedved, MikeRibeiro, Nikkeloodeon, Weekes, Willdemaar, Kutte, Ileee, Blodari & Parrish
Kaudet Habbo Hockeyssä:
13, (14), 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 38, 39, 40, 43, 44, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 63
Esittelyni ei ollut ehkä paras mahdollinen, mutta siinä on historiani HH:ssa mikäli se jotakuta kiinnostaa. Olen kirjoittanut tämän kauan sitten HH:n toisille foorumeille ja parantanut sitä vain hiukan.