vaalenjoulupukki kirjoitti:Mä rupesin miettimään tällä eilisen pelin jälkeen, että miksi kenttäpelaajista tehdään "kierroksen parhaat" mutta maalivahdeista ei? Uskoisin, että tämä olisi suuri motivaattori maalivahdeille jos heitäkin arvostettaisiin samalla tavalla kuin kenttäpelaajia.
vaalenjoulupukki kirjoitti:Mä rupesin miettimään tällä eilisen pelin jälkeen, että miksi kenttäpelaajista tehdään "kierroksen parhaat" mutta maalivahdeista ei? Uskoisin, että tämä olisi suuri motivaattori maalivahdeille jos heitäkin arvostettaisiin samalla tavalla kuin kenttäpelaajia.
atso kirjoitti:vaalenjoulupukki kirjoitti:Mä rupesin miettimään tällä eilisen pelin jälkeen, että miksi kenttäpelaajista tehdään "kierroksen parhaat" mutta maalivahdeista ei? Uskoisin, että tämä olisi suuri motivaattori maalivahdeille jos heitäkin arvostettaisiin samalla tavalla kuin kenttäpelaajia.
Mielestäni tähän olisi hyvä ratkaisu esimerkiksi kierroksen tähtipelaajat, milloin jaettaisiin iltapäivälehti tyyliin yksi, kaksi ja kolme tähteä pelaajille täysin tilastojen perusteella. Valinnat voisi tehdä se henkilö, joka tilastoja muutenkin päivittelee. Tällöin saataisiin myös maalivahdit mahdollisesti mukaan näihin kierroksen parhaisiin pelaajiin. Kauden päätteeksi voitaisiin laskea myös ansaitut tähdet yhteen ja antaa kunniamaininta eniten tähtiä kerännelle pelaajalle.
Tämä voisi olla tälläinen hyvä hauska lisä ja myös ehkä antaisi vähän vähemmälle huomiolle jääville pelaajille lisää palstatilaa ja motivaatiota HHta kohtaan. Tätä ei tietenkään pitäisi ottaa mitenkään vakavasti ja alkaa kyseenalaistamaan tehtyjä valintoja tähdistä, onhan kyseessä vain mukavaksi seurattavaksi tehty konsepti, mikä ei vaadi jatkuvia pöhinöitä foorumeilla.
Ajatuksia, kehityksiä ja mielipiteitä?
Scattis kirjoitti:atso kirjoitti:vaalenjoulupukki kirjoitti:Mä rupesin miettimään tällä eilisen pelin jälkeen, että miksi kenttäpelaajista tehdään "kierroksen parhaat" mutta maalivahdeista ei? Uskoisin, että tämä olisi suuri motivaattori maalivahdeille jos heitäkin arvostettaisiin samalla tavalla kuin kenttäpelaajia.
Mielestäni tähän olisi hyvä ratkaisu esimerkiksi kierroksen tähtipelaajat, milloin jaettaisiin iltapäivälehti tyyliin yksi, kaksi ja kolme tähteä pelaajille täysin tilastojen perusteella. Valinnat voisi tehdä se henkilö, joka tilastoja muutenkin päivittelee. Tällöin saataisiin myös maalivahdit mahdollisesti mukaan näihin kierroksen parhaisiin pelaajiin. Kauden päätteeksi voitaisiin laskea myös ansaitut tähdet yhteen ja antaa kunniamaininta eniten tähtiä kerännelle pelaajalle.
Tämä voisi olla tälläinen hyvä hauska lisä ja myös ehkä antaisi vähän vähemmälle huomiolle jääville pelaajille lisää palstatilaa ja motivaatiota HHta kohtaan. Tätä ei tietenkään pitäisi ottaa mitenkään vakavasti ja alkaa kyseenalaistamaan tehtyjä valintoja tähdistä, onhan kyseessä vain mukavaksi seurattavaksi tehty konsepti, mikä ei vaadi jatkuvia pöhinöitä foorumeilla.
Ajatuksia, kehityksiä ja mielipiteitä?
Mä ottasin tähä huomioon pelin muunki osa-alueen ku tilastot. Esim tilanteet, jossa pelaaja puolustuspäässä pitää hyökkääjät pois maalinteosta. Näistähän ei mitään tilastoa kerätä, mutt aovat parhaimmas tapauksessa pisteidentekijöitä isompia palasia pelissä.
tomina1 kirjoitti:Paras tuomari palkinto tulisi nimetä NO0Bin mukaan NO0B Memorial trophyksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa