Vaalipuhe: Lion #501

Vaalipuhe: Lion #501

ViestiKirjoittaja fossu501 » 02 Joulu 2018, 21:15

Sit niinku katon tän siilvissii kun mä olin niinku yks niistä kolmesta suomalaisesta HH-ihmisestä joka avoo nää sarjat. Mainitaan nimet vielä HarrisuN, ReentValin ja santi5junijor makas sielä niinkun moottoritiellä semmosen kun R.Somerjoki ja tom-100 ja kaikki nää suuret suomalaiset HH:n kehittäjät, ne ajo sitä rekkaa, yh, ja suljetaan Liiga forever. Mä olin yks niistä joka piti sen auki. Se oli suurin syy mä hyppäsin viistoista kuukautta sitten kun herra HarrisuN soitti "Et tota fossu tuletkos Saintsin peräsimeen.". Jengi yhdeksäs, pakka niin sekasin kun olla ja voi, olis kun olis menny tollaseen alastomaan kaupunkiin. Se oli suurin syy.

Sit me tultiin tänne kaveri sai järjestelmältä kotiedun, kun mä sitä tivasin sitten vihdoin ja viimein rupesin tivaamaan jo syksyllä mä en oo koskaan vastausta. Sit suuri johtaja Drusi vastaa et "Näin on aina ollu." Onpa mahtava innovaatio, my god. Näin on aina ollu. Viimeset karsinnat taidettiin pelata kaudella 11 nyt on seitsenkyt seitsemän. Ja sieltä nää Drusin, R.Somerjoen officesta vastattiin et näin on aina ollu. Mä kysyn et miks? URHEILUSSA. Meiän rekordi kun tultiin tähän oli semmonen kaheksankyt prossaa kaverilla oli ne oli voittanu yhen seittemästä. Se oli se mikä oli tänään tää game three. Sit ne sai tältä järjestelmältä toisen edun: Kahden suhde yhteen, jokainen joka teistä on päivänkin pelannu siit puhumattakaan et ohjaisitte niin tiedätte mitä se sitten tarkoittaa tuurissa. Kun suhteessa yhden suhde kahteen tulee tää rollihomma. SE ON SKANDAALI. Mä tiesin et se paska alkaa sen ensimmäisen shokkihoidon jälkeen kun täällä kaikki uniset sitten R.Somerjokikin julistaa sielä ensin discordis sitten foorumilla ja sit tulee paskat housuun. Ja sen jälkeen se peli muuttu, se on härskeintä mitä mä oon nähny suomalaisena HH-miehenä entisenä Saukot-kapteenina, mä HÄPEÄN. MÄ HÄPEÄN!

Ja sit kun mä tiedän et teistäkin valtaosa teistä unisista kun ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa niin sitte taas et alkaa kitinä KATTOKAA NE NAUHAT, kaks uusittua rollia, takalaiva yksin läpi koko baana auki, täällä Deloz edellispelin koko baana auki. Nothing.

Ne on FAKTOJA. Et sitte ku te taas teillä on niitä vasta-argumentteja niin, a... ÖH.. argumentoikaa sitten faktoilla. Niissä ta, taisteluissa mä menetin mun ykkös-, ja kakkospakin kun ne jouduttiin panee tonne jäälle koska ne jatkuvasti tappo niitä jäähyjä.

Se on HÄPEÄLLISTÄ. Ku, et tää kuitenkin niinku pohjimmiltaan urheilua sen takia sitte Helppola, Mennanen ja Tamminen haluis et tää tulis niinku takasin tänne. Eurooppalainen palloilukulttuuri sen mielenkiinto on kolmesta asia. Kuka voittaa pytyn. Jalkapallosta kuka pääsee Euroopan kentille. HH:ssa kuka pääsee playoffiin ja kolmas on kuka putoaa kuka nousee. Niin nää nerot kaudella 11 tommonen tilataksillinen suomalaisia HH-miehiä niin pisti tän putiikin kiinni. Seuraava kysymys missä on kehitys? Missä on kehitys? Me intohimoset tapettiin se väkisin, median avustuksella kiitos. Nyt kaikki näki mikä mielenkiinto tänne on palannu. Kysykää teiän täältä näilt ihmisiltä sitten vaik tästä kasitiellä et tykkäskö ne tästä näytelmästä, vai pannaanko taas kioski kiinni. Mä oon tienny kauan et tässä suomalaisessa jääkiekossa on oikeat ja väärät jos haluatte vääristää kaks nimee se on fossu501 ja HarrisuN. Ei tuu ihan äkkiä niinku yllätyksenä. Ellei nää veljet halua kaikki täällä näin niin tulkaa ihmeessä sanoo kyllä mää löydän duunia tuolta maailmalta. Nyt me on saatu kohtalainen näytelmä täällä aikaseksi. Piste. Ja argumentoikaa sitten mistä tää helvetin rollien tasapaino mistä nää sitten nää kotiedut johtuu.

ARGUMENTOIKAA. Sen sijaan et tulee näitä väsyneitä. Yks esimerkki sielt tulee joku kolmas, kolmosohjaaja en tiedä kuka perkeleen piipertäjä se on. Tulee tietokone perässä vanhan legendan saatana vittuileen tännenäin, tuolta juoksee todennäköisesti herra Mozjakinin käskyttämänä. Ja mikä on lopputulos? Mää saan kaks ja puolitonnia ja se piipertäjä saatana ku ei oo pannu yhtään saatana ohjauspeliä elämässään toimimaan, niin se kävelee täällä klubitakki päällä ja seuraavana päivänä sanoo että: "Vetäkää normi!" TASAPUOLISESTI! Herranjumala sentään! Joku kunnioitus! Ei kun sieltä viel Drusi ja kumppanit sakkoo saatana kaks ja puolitonnia. Hyvä et saatana sai ohjata tän loppuun. Blästykki vetää siel saatana meiän dumarina. Douni hajotti sen saatana sielä game twon jälkeen sen meiän käytävän niin se uninen tuota noin niin humaanitarkkailija ei tehny edes raporttia. Suomalainen Habbo Hockey missä teiän ylpeys on?

Sitä mää kysyn. Tää on niin uskomatonta. Jollette halua tätä kertokaa ihmeessä. Mä pistän tosta, vedän äkkiä vetään koulutusbisnestä. Nou hätä. Tulkaa sitten kaikki Drusit ja R.Somerjoet tämmöset näin tulkaa kertoo et ei me haluta sua nyt missään tapauksessa tänne enää mukaan. Mulla on lahjakkuutta tehdä vähän muutakin. Nyt mä huomaan et tuolla Hämeenkyrössä on tullu kiekkobuumi. HarrisuN ja fossu501 usko siihen jo alkuun, täällä on herra R.Somerjoki joka epäröi sitä jo kaudel 28. Me uskottiin siihen Harrin kanssa joka hetki. Nyt me on nähty, mä oon nauttinu joka hetkestä. Nyt sielä on kiekkobuumi.
fossu501

Re: Vaalipuhe: Lion #501

ViestiKirjoittaja timmioakmen » 02 Joulu 2018, 21:23

Mä häpeän!
Nyt. Aina. Ikuisesti.
Blizzards

Spoiler: +
61 Rebels (Fobia Memorial Trophy)
62 Blizzards
63 Blizzards
64 Saints (3.)
65 Blizzards (2.)