#8 - Honey:Dream

Pelaajaesittelyt!

#8 - Honey:Dream

ViestiKirjoittaja Honey:Dream » 05 Joulu 2016, 00:52

K60Tästä se alkaa
Omat pelini alkoivat kaudella 60, jota myös juhlakaudeksi kutsuttiin. Kyseinen kausi oli 8 jengin kausi ja samalla järjestettiin kultakalacup, joka jäi omalta osaltani väliin.
Itse liigan pelit sujuivat hyvällä aktiivisuudella ja Drusille kiitosta, että hän jaksoi minut lajiin kouluttaa. Seattle Wonders oli siis kyseinen jengi, jossa pelasin.
Runkosarjan sijoitus oli kuudes ja paikka playoffeihin varmistui viimeisellä kierroksella. Playoffit päätyivät häviöön välierissä ja samalla pronssipeli odotti. Pronssipelissä hävittiin niukasti, junnukaudelta ei tullut mitalia. Minut palkittiin kauden lopuksi parhaana tulokkaana eli sain itselleni Fobial Memorial Trophyn.
Kaudella pelattiin myös Kultakala Cup, johon luonnollisesti osallistuin edustaessani Seattle Wondersia. KKC päättyi SWn osalta ensimmäiseen ottelupariin.

K61Uuteen jengiin
Seuraava kausi oli minulle aikaa, kun tuli minun etsiä itselleni jengi jossa pelata. Päädyin J.Niskavaaran johtamaan Mielialapelaajiin.
Itselleni tuttuun tapaan paikka Playoffeihin selvisi vasta runkosarjan viimeisellä kierroksella ja runkosarjan sijoitus oli 4. Playoffeissa löysimme tiemme aina välieriin, jossa hävittyä oli matka jälleen pronssipelissä. Tällä kertaa pronssinen mitali tuli kotiin voiton myötä sekä sen lisäksi henkilökohtaisena palkintona positiivinen yllättäjä.

K62Mentorin seuraan
Seuraava kausi toi mahdollisuuden jatkaa joko Mielialapelaajissa, jossa olin hienot pisteet saanut tahkottua niin playoffeissa kuin runkosarjassa. Toisena vaihtoehtona kaudelle oli Drusin ohjastama Raiders ja lopulta valitsin jengiksi Raidersin, vaikka olin Niskalle puhunut jatkavani MAPissa, mutta vaihdoin jälleen leiriä. Kausi oli kahta edellistä hieman epäaktiivisempi itseltäni.
Runkosarja päättyi tällä kuuden jengin kaudella sijalle 4 ja siitä eteenpäin. Playoffien jälkeen mitalikamppailu pronssisesta mitalista kääntyi voittoon.

K63Takaisin juurille
Kaudella 63 palasin Drusin luotsaamaan Seattle Wondersiin. Drusi antoi varakapteenin paikan minulle ja se oli ensimmäinen kerta minulle kapteenistossa. Jengi oli tuttu valinta, olinhan kyseisessä kaudessa pelaamiseni aloittanut.
Joukkueen sijoitus oli runkosarjan ensimmäinen ja tie kävi siis suoraan välieriin. Välierät voitettuamme, oli edessä ensimmäinen finaalini. Finaali päätyi tappioon ja kaudesta jäi käteen hopeinen mitali sekä karvas maku hävitystä finaalista. Kaudella tein itse henkilökohtaisesti suurimmat tehot, kun tykitin runkosarjaan tehot 20+10.

MM2016 - Ensimmäiset MMkarkelot
Kesällä 2016 järjestettävät MMkisat olivat ensimmäiset joissa itse pelasin. Päädyin pelaamaan J.Niskavaaran omistamaan Argentiinaan. Oma aktiivisuuteni ja tekemiseni oli kisoissa sitä omaa normaalia perustasoa.
Omasta lohkosta jäi sijoitukseksi toinen ja sitä kautta jatkopeleihin. Pronssiottelussa koimme niukan tappion Itävallasta ja näin ollen ei tullut näistä karkeloista mitalia kotiin.

K64Omistajan saappaisiin
Kausi 64 oli pelottavaa aikaa ja uuden opettelemista. Jengiä ei kaudelle ollut ja sitä olin itse kovin paljon miettinyt, että minne suuntaan pelaamaan tällä kaudella. Allekirjoittanut lähti yhdessä Nevon kanssa omistamaan uutta jengiä liigaan. Jengi sai nimekseen Natu. Kausi vaati itseltäni aktiivisuutta jengin omistajana ja joukkueen toisena ohjaajana yhdessä Nevon kanssa.
Kaudelle koulutin ensimmäiset junnuni - peräti 5 kappaletta ja samalla tutustuin maalivahtina olemiseen.Natussa kannoin myös kapteenin nauhaa omistajana olemisen lisäksi.
Kausi päättyi jo runkosarjaan ensimmäistä kertaa lyhyen pelaajahistoriani aikana. Sijoitus oli runkosarjan seitsemäs.

FK64Budew
Farmi oli mikä parhain paikka itselleni opetella ohjaamista ja saada lisää itseluottamusta sen suhteen. Hommaan en kuitenkaan lähtenyt yksin vaan otin kaverikseni osaavan ohjaajan Pohjoisatin, joka valmensi ja ohjeisti minua peleissä mutta myös pelien ulkopuolella. Pohjoisatille iso kiitos siitä, että hän jaksoi kuunnella valitustani ohjauksen saralla.
Farmikaudelle koulutin muutaman junnun lisää sen käytyä tutuksi ja paneuduin enemmän ohjaukseen, jotta voisin jatkossa pärjätä sillä osa-alueella paremmin. Sijoitus farmissa oli hopeinen.

K65Paineen alla
Kausi 65 oli kaikin puolin stressava, kun päätin jatkaa yksin omistajana Natulle ja ohjausvastuu oli kokonaan itselläni. Samalla jatkoin maalivahtina viime kauden tavoin. Jengi koostui pääsääntöisesti omista junnuistani, eikä kokemusta löytynyt. Oma ohjaukseni oli takertelevaa ja junnujeni liike ajoittain hidasta ja epävarmaa. Kierroksen neljä jälkeen helpotin omaa ohjaustani ottamalla Harrisunin ohjaamaan kanssani.
Sijoitus liigassa oli runkosarjan viides ja tie jatkui puolivälieriin. Puolivälierien ekassa kohtaamisessa, otin yhteen Harrisunin kanssa ja jäin yksin viimeisiin otteluihin. Harrille anteeksi ja pahoittelut kaikesta mitä aiheutin. Paineet veivät lopulta kolmannessa kohtaamisessa voiton ja ottelut päättyivät puolivälieriin. Minut palkittiin kaudella positiivisena yllättäjänä.
Kaudella järjestettiin myös Kultakala cup. Turnauksessa Blizzardseja vastaan, päästin -4 vedon. KKC päättyi tappioon finaalissa, mikä oli itselleni tähän mennessä paras suoritus KKCssä, olivathan kaksi aikaisempaa KKCta päätyneet ensimmäisen ottelun tappioon.

FK65Farmille jatkoa
Kauden 65 aikana järjestettävässä farmissa jatkoin omistajana yhdessä Pohjoisatin kanssa, viime farmikauden tavoin. Farmiin itse lähdin henkilökohtaisista syistä kehittyäkseni ohjaajana ja saadakseni siihen touhuun enemmän itsevarmuutta.
Farmikausi 65 päättyi Budewin mestaruusjuhliin ja henkilökohtaisesti suoritus oli kaudelta hyvä. Anyway, parannusta oli viime farmikaudesta tapahtunut ja se jos mikä oli vain hyvä juttu.

K66POffit haaveena
Kauden 66 omistin jälleen Natun. Omalta osaltani kausi oli odotetusti aktiivinen ja stressaava, kun otin ensimmäistä kertaa paikan joukkueen ykkösohjaajana. Ohjaus alkoi sujumaan entistä paremmin kauden loppua kohden. Kausi jäi omalta osaltani runkosarjan seitsemännelle sijalle, kun playoffit jäivät haaveeksi maalieron turvin. Kauden mittaan pelasin maalivahtina, vaikka lopputuloksena maalissa pelattuja pelejä ei ollut kuin muutama.

FK66Farmikultaa
Kauden 66 aikana järjestettiin jälleen farmikausi, jonne lähdin omistamaan Budewia yhdessä Pohjoisatin kanssa. Ohjausvastuu oli pääsääntöisesti minulla ja se sujui odotettua paremmin. Kausi farmissa oli parannusta edellisiin, sillä oma keskittymiseni ohjaamiseen oli parantunut.
Farmikausi 66 oli Budewin suhteen tappioton, kun läpi kuuden jengin kauden ei yhtään tappiota tullut peleistä. Tasapelejä muutama mutta ne eivät katkaisseet tappiotonta putkea. Tämän lisäksi nappasin farmikullan toisella peräkkäisellä farmikaudella.

K67 Pohjakosketus
Kausi 67 jolloin omistin Natun tuttuun tapaan yksin. Seitsemästä pelistä yksi voitto on jo hermoja raastavaa ja kauden aikana hermot todella olivat koetuksella. Kierrokselta kahdeksan tuli ensimmäinen pelikieltoni turhasta perseilystä ennen pelin alkua. Pelikielto kesti peräti neljä peliä, mutta olihan siinä jo edellisten kausien edestä kieltoa. Kierroksella 13. oli jo selvää, että Playoffit ovat haave tälläkin kaudella. Sijoitus oli runkosarjan kahdeksas.

K68Vielä kerran
Kausi 68, johon lähdin parantamaan mainetta, jonka olin edelliskaudella saanut sekä halusin tehdä viimeistä kautta toimivan liigajohtajan ylpeäksi ja jotta voisin näyttää HH-yhteisölle, että en ole kauden 67 kaltainen ihminen. Kauden alku oli odotettua parempi, kun pystyin jo tuntemaan käsissäni suoran välieräpaikan, aina siihen saakka, kunnes alkoi runkosarjan toinen kierros. Karu todellisuus iski vasten kasvoja tappioita kertyessä. Ohjasin Natun lopulta playoffeihin runkosarjan sijoituksella 5. Puolivälierissä vastaan asettui Mielialapelaajat, joka onnistui kaatamaan omistamani joukkueen otteluvoitoin 2-0.

MM2017 - Kisat vai breikki?
Itselleni suurin kysymysmerkki oli MMkisojen suhteen se, että onko itselläni enää viime kauden jälkeen motivaatiota lähteä omistamaan jengiä saati pelaamaan. Pitkän harkinnan jälkeen ja kun joukkueet olivat jo lähes kasassa, päädyin pelaamaan Myssen luotsaamaan Ruotsiin. Joukkueessa sain toisen varakapteenin paikan itselleni. Kisat itseltäni olivat aktiiviset ja sijoitus runkosarjassa toinen. Finaalissa tuli tappio Suomelle.

K69Ei menetettävää
Kausi oli kuten arvata saattaa täynnä pettymyksiä, mutta oli siellä niitä hyviä hetkiäkin. Uusi liigajohtaja epäilytti hieman kauden alkaessa, että kuinka homma tulisi pyörimään kun asiat menisivät eri tavalla. Loppupeleissä kausi oli perusaktiivista itseni osalta ja vastuuta jouduin jengini suhteen kantamaan vielä enemmän. Jumbosija runkosarjassa ei ollut yllätys kyseisellä kaudella.

K70Piste-ennätys uusiksi
Kausi oli vaikea, kuten edeltävät Natun paidassa. Joukkueena sijoitus ja tulos oli pettymys, kun runkosarjan sijoitus oli kahdeksas. Henkilökohtaisella tasolla kaudelle oli enemmän annettavaa. Oma piste-ennätykseni runkosarjassa meni rikki yhdellä pisteellä. Myös syöttöpörssin voitto runkosarjan osalta tuli itselleni 20 syötön turvin.
Kaudella järjestettiin jälleen Kultakala cup, joka oli osaltani neljäs. Tie vei aina KKCn finaaliin asti, jossa tuli jälleen tappio.

K71Finaalitappio
Kausi oli suhteellisen onnistunut omalta osaltani, kun itsevarmuus ohjaamisen suhteen oli kasvanut kauden mittaan. Iso kiitos kaudesta Drusille, joka kanssani ohjasi pelit. Runkosarjan sijoitus oli tuttuun tapaan sen häntäpäässä, playoffien puolella sijan kuusi turvin. Puolivälierissä Celtics kaatui otteluvoiton 2-1 ja Royals puolestaan kaatui välierissä niin ikään otteluvoiton 2-1. Mestaruusottelussa olin ensimmäistä kertaa joukkueen omistajana ja ohjaajana. Dynamo oli kyseisessä ottelussa parempi ottaen voiton lukemin 6-4. Oman joukkueen kanssa välierät ja finaali olivat ensimmäiset ja ensimmäinen mitali oman joukkueen omistajana ja ohjaajana oli hopeinen. Tyydyttävä tulos.

K72 – Finaalitappio part 2
Kausi oli itselleni varsin yllättävä. Ensimmäistä kertaa oman joukkueeni kanssa pääsin suoraan välieriin runkosarjan sijalla 2. Tornaadot kaatuivat otteluvoitoin 2-0 ja molemmat ottelut ratkesivat jatkoajalla. Finaalissa tällä kertaa Kings vei voiton rangaistuslaukauksilla. Kauden jälkeen olin pettynyt, vaikka olin ohjannut playoffit yksin, mutta kuten tavallista, katse on jo seuraavassa kaudessa. Kokonaisuudessaan fiilis kaudesta oli hyvä.

K73 – 10. kausi Natussa
Kausi oli Natun kymmenes ja se alkoi erittäin vaikeana. Kausi kääntyi kuitenkin hiljalleen positiivisen puolelle, kun playoff paikka varmistui kierroksella 13. Puolivälierissä vastaan asettui Saints, jonka kustannuksella Natu eteni välieriin otteluvoitoin 2-1. Välierissä runkosarjan voittanut Monarchs osottautui paremmaksi, etenkin kun toinen välieräkohtaamisen Natu joutui pelaamaan lähes kokonaan alivoimalla. Kausi päättyi kuitenkin voittoon Tornaadojen kaatuessa pronssipelissä lukemin 3-5.

K74 – 7. jengin kausi
Kausi aloitettiin 8. jengillä mutta muutaman ensimmäisen kierroksen jälkeen Kings suljettiin sarjasta ja kausi pelattiin loppuun 7. joukkueella. Tämä tarkoitti, että vain 4 parasta joukkuetta pääsisi playoffeihin. Natu hävisi ratkaisevan ottelun kierroksella 13. ja näin ollen ei kierroksella 14. jäänyt panosta, kun Juudaksen suudelma voitti oman ottelunsa Monarchseja vastaan. Kaikin puolin kausi oli onnistunut ja itselleni jäi menneestä kaudesta hyvät fiilikset. Kaudelta nappasin jo pitkään havittelemani blodarin itselleni. Syksyn kuviot ovat omalta osaltani auki kesätauolle lähtiessä.

K756. jengin kausi
Syksyn alkaessa minun oli tarkoitus jäädä tauolle, mutta toisin kävi. Liigajohtaja, NEV0, ylipuhui minut tekemään joukkueen, jotta ainakin kuusi joukkuetta saataisiin kasaan. Miksipäs ei. Motivaationi kauden alussa oli aivan hukassa ja ohjausvastuun olin siirtänyt toiselle pelaajalle omistamassani joukkueessa. Tavoitteita kaudelle minulla ei ollut, mutta runkosarjan voitto oli hyvä saavutus ennen playoffeja, joissa kolmessa peräkkäisessä ottelussa tuli häviö ja pronssipelissä mitali jäi saamatta. Oma fiilis oli hyvä koko kaudelta, olin onnistunut asioissa joissa olin halunnut. Henkilökohtaisena palkintona sain herrasmiespalkinnon.

K76Pronssia
Tuttuun tapaan omistin oman jengin, Natun. Mutta tällä kertaa joukkueen omistusportaaseen sain liigajohtajan NEV0n. Kaudella en itse kyennyt olemaan niin aktiivinen kuin olisin halunnut olla. Skippasin valtaosan runkosarjan peleistä, tehden kuitenkin 10 tehopistettä yhteensä. Kaudella oli edelliskauden tapaan vain 6 joukkuetta, ja Natun sijoitus oli runkosarjan toinen. Lopullinen sijoitus oli pronssinen, kun Viikingit kaatuivat pronssipelissä tuloksin 1-4.

K77Kaikki päättyy aikanaan
Kausi 77 oli edeltävien kausien tapaan 6 jengin kausi ja itse olin omistaja Natussa. Jo ennen kauden alkua, olin päättänyt tämän kauden jäävän Natun viimeiseksi, ja päätöksestä tulen pitämään kiinni. Kausi alkoi hyvällä yhteishengellä ja se kesti läpi kauden. Itse jouduin muutaman pelin jättämään välistä omien menojen vuoksi, mutta joukkue hoiti pisteet kotiin. Runkosarjan päätyttyä Natu oli sijalla 2. ja Saintsin voittamalla välierissä otteluluvuin 2-1, oli vastassa Finaali. Mestaruus oli jälleen lähellä, mutta Juudaksen Suudelma oli parempi ottelun päättyessä tulokseen 4-3. Mutta voin itse sanoa, että voitin hopean, en hävinnyt. Peli oli omalta osaltani täysin onnistunut.

K78Mestaruus
Kautta 78 minun ei ollut tarkoitus pelata. Pidin kiinni päätöksestäni ja jätin Natun tekemättä, vaikka minua yritettiin houkutella oma joukkue tekemään, jotta liigajoukkueet saataisiin kasaan. Mutta pidin kiinni päätöksestäni, että Natua ei enää tavattaisi kentillä ja näin kävi. Lähdin auttamaan kaveriani Hammoa, kun hänen joukkueellaan Cavaliersilla oli pelaajaongelmia ja sain varakapteenin merkin rintaani. Lähdin ihan vain huvikseni ja läpsyttelemään kentille, kuten oli sovittu. Runkosarja ei mennyt putkeen, kun häviöitä tuli enemmän kuin voittoja, mutta silti tie vei välieriin, jossa Cavaliers eteni finaaliin otteluvoitoin 2-0. Finaalissa Royals kaatui tuloksella 3-4. Tasainen matsi päättyi lopulta sarjaan vain läpsyttelemään lähteneen joukkueen voittoon. Ensimmäinen ja viimeinen mestaruuteni. Tästä on hyvä jäädä pois kuvioista. Pelasin koko kauden Cavaliersin maalilla vaihtelevin tuloksin, mutta selvästi olin säästellyt finaalia varten.

K82Paluu kentille
Kautta 82 saapui lopulta ja palasin muutaman kauden jälkeen ylipuhuttuna pelaamaan jälleen HHta. Sain maalivahdin paikan Mielialapelaajista. Kausi oli hieman takkuinen, mutta eteni runkosarjan voittoon ja pronssitappioon Saintsia vastaan.

K83Joukkueesta toiseen
Mitä tästä kaudesta voisi sanoa? Kausi, jossa kävin kolme eri joukkuetta läpi - Guardiansin ja Wheel Walkersin kunnes päädyin Pinkkeihin Yksisarvisiin pelaamaan. Guardianssissa en ehtinyt pelaamaan edes peliä, kun siirto kutsui WW:hen. WWn paidassa tuli pelattua viisi kierrosta ja kuudennen kierroksen aikana sain siirron Pinkkeihin Yksisarvisiin, jossa loppukauteni meni. Ottelut jäivät puolivälieriin. Monen mutkan kautta oli mukava pelata edes jossain joukkueessa kausi loppuun.
Kaudella pelattiin myös Kultakala Cup, jonka pelasin Wheel Walkersin paidassa, pelit KKC:ssä jäivät kuitenkin ensimmäiselle kierrokselle.
Kauden 83 aikana pelattiin myös All Star ottelu, jossa pelasin osana Newcomersin joukkuetta. Newcomersin joukkue voitti Oldschoolin tuloksin 3-5, ja tein tehopisteet 0+1.

FK83Farmipöhinää
Lähdin yksin luotsaamaan Budewia farmin tuplamestaruuden jälkeen kauden 83 farmiin. Alunperin Budewin ei pitänyt kyseistä kautta pelata, mutta farmi- ja liigajohdon muutoksella Budew korvasi Palloseuran paikan kaudelta ja jatkoi hyvin junnupainotteisella kokoonpanolla. Tällä kertaa farmissa pelattiin runkosarjan lisäksi myös pudotuspelit. Budew sijoittui runkosarjassa toiseksi ja nappasi lopulta pudotuspeleistä itselleen pronssia.

K84Viimeinen ennen taukoa
Jatkoin pelaamista Pinkeissä yksisarvisissa kapteenin roolissa. Kaudesta ei ole itsellä juurikaan muistikuvia, mutta puolivälieristä voittojen kautta välierin tappioon ja sieltä pronssiotteluun voittoon. Kaudesta siis käteen pronssinen mitali ja sen turvin tauolle.

K91Ja takasin
Ei pitänyt pelata, mutta toisin kävi, kun lopulta joukkueeksi valikoitui Mielialapelaajat. Muutaman MAPissa pelatun runkosarjapelin jälkeen siirryin Wheel Walkersiin auttamaan pelaajapulassa. WWn runkosarjan sijoitus oli toinen, mikä tarkoitti tietä suoriin välieriin. Välierissä Saints oli parempi otteluvoitoin 1-2, vaikka toisessa kohtaamisessa pidin WWn toivoa yllä torjumalla joukkueen voittoon. Pronssissa Grankulla IFK otti selvän voiton ja käteen ei jäänyt mitään.

FK91Minä, mentorina
Farmikausi, johon lähdin Phesmerga Akatemiaan ohjausmentoriksi. Peliminuutit 3 kierroksen farmissa + farmin mitalipeleissä jäivät itseltä hyvin vähäiseksi, kun keskityin verestämään omia ohjaajan taitojani ja neuvomaan ohjaamisesta kiinnostuneita pelaajia heidän ohjatessa pelit neuvojeni avustuksella. Akatemia voitti farmisarjan runkosarjan puhtaalla, kolmen ottelun voittoputkella mutta taipui lopulta finaalipelissä jatkoajalla Mighty Duckseille ja farmikaudesta itselle tuli hopeaa.

MM2023 - Kesälomille, mars
Kesällä järjestettiin MM-kisat ja itselleni luonnollinen jatkumo pelattuani kesää edeltävän kauden oli pelata myös MM-kisat. Itseäni eniten hirvitti se, että kisat tehdään Draft-tyylillä - mitä jos päätyisin joukkueeseen, jossa en halua pelata? Minut valittiin Saksan joukkueeseen kapteeniksi ja varaohjaajaksi, mihin rooliin olin tyytyväinen, kuten myös koko joukkueeseen. Saksa sijoittui lohkossaan kolmanneksi eikä se riittänyt jatkopeleihin. Koska vain voisin kyseisellä kokoonpanolla pelata uudestaan.

K92Hopeaa, hopeaa
Kausi meni Mielialapelaajissa, joissa runkosarjan jälkeen taisteltiin mestaruudesta. Eipä mestaruutta tullut, joten käteen hopeaa.

K93Jengin osaomistajana
Luulin, ja uskoin, että aika jengin omistajana on ohi. Keuhkotulehdus pohti omaa joukkuetta edeltävän kauden aikana, johon itse totesin, että "joo, mä lähen messiin", ja näin muodostui Tuhnut. Joukkue, josta ei ollut odotuksia keneltäkään ja ohjausvastuu allekirjoittaneelle. Kaudella pelattiin ylempää ja alempaa loppusarjaa, joista Tuhnut pääsi ylempään loppusarjaan jääden ylemmän loppusarjan viimeiseksi vain, jotta Tuhnut pystyivät jäämään ulos playoffeista hävittyään bo1 ottelun Saukkoja vastaan. Tuhnut nappasivat kuitenkin positiivisen yllättäjäjoukkue palkinnon.

K94Jengin osaomistajana, part 2.
Tuhnujen toinen kausi, uskokaa tai älkää. Tuhnut jälleen ylempään loppusarjaan, tällä kertaa vältyttiin kuoleman ottelulta, joten ylemmän loppusarjan sijoitus 3 riitti välieriin. Välierissä Tuhnut kohtasivat North Starin, ja ottelu ratkaistiin tiukassa kolmannessa ottelussa North Starin hyväksi. Pronssipelissä Tuhnut ottivat voitin Paranoiasta lukemin 6-2, ja Tuhnuille liigahistoriansa ensimmäinen mitali.

K95Kolmas kerta toden sanoo?
Kolmas kerta toden sanoo vai? Tuhnujen kolmas kausi putkeen, tutulla kokoonpanolla ja rakenteella. Ainoana erona edellisiin kausiin se, ettei ollut ylempää ja alempaa loppusarjaa. Tuhnut sijoittivat runkosarjan toiseksi, ja jatkoivat välieriin. Välierissä Saints kaatui otteluvoitoin 2-0, ja Tuhnujen tie vei finaaliin. Finaalissa vastaan asettui North Stars, joka koitui Tuhnujen kohtaloksi tiukassa finaaliottelussa North Starin voittaessa 5-6. Tuhnuille hopeaa sekä positiivinen yllättäjäjoukkue palkintona.

K96Kapteenin nastat
Tuhnut eivät jatkaneet neljänteen kauteen, joten piti etsiä joukkue jostain. Oma tie vei Guardiansiin, jossa käteen lätkäistiin kapteenin nastat ja ohjausvastuu. Ohjaamisesta ei valittamista, mutta tuuri oli jäänyt Tuhnujen edelliselle kaudelle eikä siitä ollut mitään tietoa. Lopputuloksena runkosarjan viimeinen sija, mutta hei, tuli sieltä henkilökohtaisena palkintona negatiivinen yllättäjäpelaaja.

K97Natun omistajan saappaisiin
Niin se Natu vaan nousee tuhkistaan uuteen liigakauteen pitkän, pitkän tauon jälkeen. Taival Natun kanssa päätyi ylempään loppusarjaan, ja sieltä suoraan välieriin, josta niukan häviön kautta pronssipeliin, ja lopputuloksena tappio Kingsille. Vaikka mitalia ei tullut Natun palattua liigakentille, silti koen joukkueen olleen se dream team, jos näin voi sanoa.

MM2024 - Zimba mikä?
Kesällä järjestettiin MM-kisat, ja ensimmäinen ajatus mielessä oli, että en pelaa ellen pääse niin sanottuun dream teamiin tuttujen kavereiden kanssa, joiden kanssa tiedän pelaamisen olevan hauskaa. Tiesin myös kesäni olevan vilkkaampi ja sisältävän enemmän reissuja, joten en uskaltanut luvata aktiivisuutta. Draftissa kemppaisen luotsaama Zimbabwe nimesi minut joukkueeseensa, ja vaikka ajatukseni oli, että en pelaa kyseisessä joukkueessa, kävin silti pari peliä ohjaamassa. Pääsylippua jatkopelihin ei tullut näistä MM-kisoista.

K98Ja omassa jengissä
Natu jatkoi luonnollista kulkua seuraavaan liigakauteen tutulla omistajalla. Kausi oli ihan hyvä, aktiivisuus ihan hyvä ja joukkue tuttu dream team. Ei pääsylippua jatkopeleihin, mutta kaudesta jäi hyvä maku jatkaa seuraavaan kauteen.

K99Natusta ei pääse
Sillon kun rauta on kuumaa, pitää niin sanotusti takoa. Ja nyt kun on motivaatiota pitää omaa joukkuetta hyvällä jengillä, niin miksei? Kausi alkoi tyylikkäällä tappioputkella, joka puolivälin jälkeen kääntyi onneksi pistetilin avaamiseen. Maalieron turvin Natu jäi playoffien ulkopuolelle.

K100Juhlakausi
HHn juhlakausi. Tottakai se oli pelattava ja vielä oman joukkueen turvin. Ainut tavoite oli päästä pleijareihin, ja niin siinä kävi. Itse muutaman ottelun skipanneena lopputulos runkosarjassa oli pääsy ylempään loppusarjaan, ja sarjataulukon sija 3. Itse playoffit jäivät puolivälieriin, mutta iso kiitos omille luottopelaajille, keiden kanssa pelaaminen on oikeasti hauskaa.

K101Mestaruus
Oman pitkäaikaisen unelman toteutuminen: Ohjata omistamani joukkue mestaruuteen. Siihen kului 19 kautta Natun paidassa, ja lopulta se oli mahdollista. Iso kiitos Natun pelaajistolle, jotka tämän unelman toteuttamisen mahdollistivat. Mestaruuden turvin on aika poistua taka-alalle, ja eläkkeelle. KIITOS kuluneista liigakausista!

Edustetut joukkueet:
K60 - Seattle Wonders [RS6, 4]
K61 - Mielialapelaajat [RS4, pronssi]
K62 - Raiders [RS4, pronssi]
K63 - Seattle Wonders [A], [RS1, hopea]
K64 - Natu - omistaja [C], [RS7]
K65 - Natu - omistaja [RS5]
K66 - Natu - omistaja [RS7]
K67 - Natu - omistaja [RS8]
K68 - Natu - omistaja [RS5]
K69 - Natu - omistaja [RS8]
K70 - Natu - omistaja [RS8]
K71 – Natu – omistaja [RS6, hopea]
K72 – Natu – omistaja [RS2, hopea]
K73 – Natu – omistaja [RS6, pronssi]
K74 – Natu – omistaja [RS7]
K74 – Natu – omistaja [RS4]
K75 – Natu – omistaja [RS1, 4]
K76 – Natu – omistaja [RS2, pronssi]
K77 - Natu - omistaja [RS2, hopea]
K78 - Cavaliers [A], [RS4, kulta]
K82 - Mielialapelaajat [RS1]
K83 - Pinkit yksisarviset [RS4-5]
K84 - Pinkit yksisarviset [C], [RS4, pronssi]
K91 - Wheel Walkers [RS2]
K92 - Mielialapelaajat [RS2, hopea]
K93 - Tuhnut - Omistaja [RS4, 5]
K94 - Tuhnut - Omistaja [RS3, pronssi]
K95 - Tuhnut - Omistaja [RS2, hopea]
K96 - Guardians [C], [RS6]
K97 - Natu - Omistaja [RS2, 4]
K98 - Natu - Omistaja [RS5]
K99 - Natu - Omistaja [RS5]
K100 - Natu - Omistaja [RS3]
K101 - Natu - Omistaja [RS2, kulta]

MM2016 - Argentiina [4]
MM2017 - Ruotsi [A], [2]
MM2023 - Saksa [A], [RS3]
MM2024 - Zimbabwe [RS4]

FK64 - Budew - omistaja [2]
FK65 - Budew - omistaja [1]
FK66 - Budew - omistaja [1]
FK83 - Budew - omistaja [RS 2, pronssi]
FK91 - Phesmerga Akatemia [A], [RS 1, hopea]

Tehopisteet:
Spoiler: +
Liigakaudet:
K60 - RS 9+12, PO 5+3, KKC 0+0
K61 - RS 11+7, PO 5+6
K62 - RS 7+3, PO 6+2
K63 - RS 20+10, PO 3+3
K64 - RS 11+8
K65 - RS 3+2, KKC 1+2
K66 - RS 4+6
K67 – RS 5+6
K68 – RS 5+0
K69 – RS 9+8
K70 - RS 11+20, KKC 0+2
K71 - RS 8+21, PO 4+6
K72 – RS 7+11, PO 0+7
K73 - RS 1+7 , PO 1+11
K74 – RS 1+17
K75 – RS 0+0, PO 2+2
K76 – RS 4+6, PO 2+3
K77 - RS 7+13, PO 2+3
K78 - RS 0+0. PO 0+0
K82 - RS 0+0, PO 0+2
K83 - RS 6+2, PO 3+3
K84 - RS 6+6, PO 7+4
K91 - RS 1+0. PO 0+0, KKC 0+0
K92 - RS 1+3, PO 4+4
K93 - RS 3+5, PO 1+0
K94 - RS 2+1, PO 5+2
K95 - RS 4+7, PO 1+2
K96 - RS 6+5
K97 - RS 8+5, PO 3+5
K98 - RS 1+2
K99 - RS 9+8
K100 - RS 4+7, PO 2+1
K101 - RS 5+4, PO 4+2

RS 180+212 = 392, PO 60+71 = 131, KKC 1+4 = 5
-> RS + PO 240+283 = 523 (KKCn kanssa 241+287 = 528)

Maailmanmestaruuskisat:
MM2016 - 6+6
MM2017 – 0+4
MM2023 - 3+3
MM2024 - 1+0

MM 10+13 = 23

Farmikaudet:
FK64 - 0+1
FK65 - 4+4
FK66 - 4+5
FK83 - RS 0+0, PO 1+0
FK91 RS 0+0, PO 0+0

Farmi RS 8+10 = 18, PO 1+0 = 1

ALLTIME TEHOT: 260+298 = 558 (KKCn kanssa 261+302 = 563)

Torjunnat:
K64 - RS 8/11 = 72,73%
K65 - RS 20/40 = 50,00%, PO 10/15 = 66,67%, KKC 5/12 = 41,67%
K66 - RS 8/16 = 50,00%
K73 – RS 24/39 = 61,53%, PO 32/48 = 66,67%
K75 – RS 46/79 = 58,22%, PO 15/27 = 55,55%
K78 – RS 45/74 = 60,81%, PO 21/33 = 63,63%
K82 – RS 76/115 = 66,08%, PO 18/30 = 60%
K91 - RS 27/44 = 61,36%, PO 22/38 = 57,89%

RS 254/418 = 60,77%, PO 118/191 = 61,78%
-> RS + PO 372/609 = 61,08% (KKCn kanssa 377/621 = 60,7%)

FK64 - 21/28 = 75.00%
FK65 - 8/11 = 72,27%

-> 29/39 = 74,36%

> 401/648 = 61,88% (KKCn kanssa 406/660 = 61,51%)

Henkilökohtaiset palkinnot:
*Fobial Memorial Trophy [K60]
*Positiivinen yllättäjä [K61, K65, K72, K82]
*Blodari Memorial Trophy [K74]
*Visnovsky Memorial Trophy [K75]
*Negatiivinen yllättäjä [K96]
*Sekunti Memorial Trophy [K101]

Mitalit:
Liiga: 2-6-6
MM: 0-1-0
Farmi: 2-2-1

Kulta: FK65, FK66, K78, K101
Hopea: K63, FK64, MM2017, K71, K72, K77, FK91, K92, K95
Pronssi: K61, K62, K73, K76, FK83, K84, K94
Viimeksi muokannut Honey:Dream päivämäärä 22 Huhti 2025, 22:13, muokattu yhteensä 56 kertaa
K61 - Mielialapelaajat [3]
K62 - Raiders [3]
K63 - Seattle Wonders [A], [2]
K64 - Natu - omistaja [RS7]
K71 - Natu - omistaja [2]
K72 - Natu - omistaja [2]
K73 - Natu - omistaja [3]
K74 - Natu - omistaja [RS7]
K75 - Natu - omistaja [RS1, 4]
K76 - Natu - omistaja [3]
K77 - Natu - omistaja [2]
K78 - Cavaliers [A], [1]
K82 - Mielialapelaajat [RS1, 4]
K83 - Pinkit Yksisarviset [RS4]
K84 - Pinkit Yksisarviset [C], [3]
K91 - Wheel Walkers [RS2, 4]
K92 - Mielialapelaajat [2]
K93 - Tuhnut - omistaja [RS4]
K94 - Tuhnut - omistaja [3]
K95 - Tuhnut - omistaja [2]
K97 - Natu - omistaja [RS2, 4]
K98 - Natu - omistaja [RS5]
K99 - Natu - omistaja [RS5]
K100 - Natu - omistaja [RS3]
K101 - Natu - omistaja [1]

MM16 - Argentiina [4]
MM17 - Ruotsi [2]
MM23 - Saksa [A], [RS3]
MM24 - Zimbabwe [RS4]

Farmi 64 - Budew [2]
Farmi 65 - Budew [1]
Farmi 66 - Budew [1]
Farmi 83 - Budew [3]
Farmi 91 - Peshmerga Akatemia [A], [2]

Liiga 2-6-6
MM 0-1-0
Farmi 2-2-1

Honey:Dream

Re: #8 - Honey:Dream

ViestiKirjoittaja Honey:Dream » 22 Helmi 2017, 00:46

Varattu, jos joskus tarvii
Viimeksi muokannut Honey:Dream päivämäärä 27 Heinä 2023, 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
K62 - Raiders [3]
K78 - Cavaliers [A], [1]

MM16 - Argentiina [4]
MM17 - Ruotsi [2]
MM23 - Saksa [A], [RS3]
MM24 - Zimbabwe [RS4]

Farmi 64 - Budew [2]
Farmi 65 - Budew [1]
Farmi 66 - Budew [1]
Farmi 83 - Budew [3]

Liiga 2-6-6
MM 0-1-0
Farmi 2-2-1

ViestiKirjoittaja Honey:Dream » 21 Joulu 2017, 22:26

jtn päivitelty kauden 71 jälkeen
K62 - Raiders [3]
K78 - Cavaliers [A], [1]

MM16 - Argentiina [4]
MM17 - Ruotsi [2]
MM23 - Saksa [A], [RS3]
MM24 - Zimbabwe [RS4]

Farmi 64 - Budew [2]
Farmi 65 - Budew [1]
Farmi 66 - Budew [1]
Farmi 83 - Budew [3]

Liiga 2-6-6
MM 0-1-0
Farmi 2-2-1

ViestiKirjoittaja pirtelok » 21 Joulu 2017, 22:59

kehittymätön ohjaaja
Blizzards tulee vielä kauden mittaan aiheuttamaan suurta suuttumusta ja vihaa.
-Sjomin
pirtelok

ViestiKirjoittaja NO0B » 21 Joulu 2017, 23:06

pirtelok kirjoitti:kehittymätön ohjaaja

samaa mieltä.
Pirteäkin huonompi
Kuva

NO0B kirjoitti:vituku od3endi ör pako4ti kotia vaik mitäää ees ootttamu

Spoilah
K34 - Hustlers
K35 - Raiders
K36 - Hustlers
K37 - Phoenix
K38 - Hustlers
K39 - Wildwings
K43 - Flames
K44 - Avalanche
K45 - B's Safehouse
K46 - Bulldogz
K52 - Seattle Wonders
K60 - Jokerit
K61 - Sabres
K62 - Mielialapelaajat
K63 - Derby
K64 - Natu
K65 - Derby
K66 - Derby
K67 - Citizens
K68 - Royals
K69 - POROT
K70 - Celtics
K71 - Jets
K72 - Natu
K73 - Natu
K75 - SKA
K76 - Natu
K77 - POROT
K82 - Guardians
K83 - Zlayers
K84 - Zlayers
K85 - Zlayers
K86 - Halam Hockey
K87 - Sabres
K88 - POROT
K89 - Kings
K90 - WRHF1HHT
K91 - Tornaadot
K92 - North Stars
K93 - Saukot
K95 - Wheel Walkers
K96 - North Stars
K97 - North Stars + KKC
K98 - Bratz
K99 - Bratz
K100 - Kings

K34: Fobia Memorial Trophy ( Paras Tulokas )
K63: Blodari Memorial Trophy (Paras puolustaja)
K66: Vujtek Memorial Trophy (Paras maalivahti)
K68: Paras Tuomari
K69: Nedved Memorial Trophy (Runkosarjan arvokkain pelaaja)
K69: Positiivinen yllättäjä, pelaaja
K69: Paras tuomari
K70: Paras tuomari
K71: Negatiivinen yllättäjä, pelaaja
K75: Paras tuomari
K77: Negatiivinen yllättäjä, pelaaja
K82: Paras tuomari
K83: Paras tuomari
K85: Paras tuomari
K95: Vujtek Memorial Trophy (Paras maalivahti)

Mitalit: 8-7-10
1x KKC
Kaudet: 46
NO0B

ViestiKirjoittaja Keuhkotulehdus » 21 Joulu 2017, 23:12

NO0B kirjoitti:
pirtelok kirjoitti:kehittymätön ohjaaja

samaa mieltä.
Pirteäkin huonompi

Ihanan kannustava tää HH-yhteisön ilmapiiri.
Spoilah
Liiga:
K65 - North Stars #69
K66 - Derby [2] #69
K67 - Derby [2] #69 [A]
K68 - Wheel Walkers #69
K69 - Lost Souls #69 [C]
K70 - Celtics [2] #69
K71 - Celtics #69
K72 - Saints #69
K73 - Wheel Walkers #69
K74 - Devils #69
K75 - North Stars [2] #69
K76 - KOIRAT [2] #69 [C]
K77 - Bratva #69
K78 - Wheel Walkers [3] #69
K79 - Wheel Walkers [2] #69
K80 - Wheel Walkers [2] #69
K81 - Silver Curse #69 [O]
K82 - Burballs #69
K83 - Pinkit yksisarviset #69
K84 - Pinkit yksisarviset [3] #69
K85 - Pinkit yksisarviset #69
K86 - Pinkit yksisarviset #69
K87 - North Stars #69 [A]
K88 - North Stars #69 [A]
K89 - Halam Hockey #69 [C]
K90 - Guardians #69 [C]
K91 - Guardians #69 [C]
K92 - Mielialapelaajat [2] #69
K93 - Tuhnut #69
K94 - Tuhnut [3] #69
K95 - Tuhnut [2] #69
K96 - Paranoia #69 [C]
K97 - Paranoia #69 [C]
K98 - Natu #69
K99 - Natu #69
K100 - Natu #69 [C]
K101 - Natu [1] #69 [C]

Liigassa yhteensä: 37 kautta - Tehot: RS 367+297=664 - PO 70+55=125 - Yht. 437+352=789 - Mitalit 1-9-3

MM-kisat:
MM2017 - Namibia [3] #69 - 7+6=13
MM2020 - Tšekki [2] #69 - 2+1=3
MM2021 - Korean demokraattinen kansantasavalta #69 - Kiitos Sulake! (0+2=2)
MM2023 - Viro #69 - 3+2=5
MM2024 - Zimbabwe #69 - 2+1=3

Farmi:
K64F - Yungsters [1] #69 - 13+5=18
K65F - Villasukat #69 [C] - 13+4=17
K91F - HC Kemppaiset #69 [C] - 1+0=1

Farmissa yhteensä: 3 kautta - Tehot: 27+9=36.

Henkilökohtaiset palkinnot:
Fobia Memorial Trophy (Paras tulokas) - K65
Heatley Memorial Trophy (Pistepörssin voittaja) - K67
Parrish Memorial Trophy (Maalikuninkuus) - K67, K79
Jani.94 Memorial Trophy (Pistepörssin voittaja) - K79, K95
Positiivinen yllättäjä, pelaaja - K69
Visnovsky Memorial Trophy (Herrasmiespelaaja) - K85
Blodari Memorial Trophy (Paras puolustaja) - K95
Syöttöpörssin voittaja - K101
Keuhkotulehdus

ViestiKirjoittaja Erik.. » 22 Joulu 2017, 20:59

oot kiva ja yritteliäs viikari! kyl natu saa toivottavasti kultamitalin ennemmin tai myöhemmin
#7 Tornaadot 44+33=77p

Kausi 56 - Tornaadot [A]
Kausi 57 - Tornaadot
Kausi 59 - Tornaadot [A]
Kausi 60 - Tornaadot [A] [2]
Kausi 64 - Tornaadot [A] [2]
Kausi 65 - Tornaadot [A] [1]
Kausi 72 - Tornaadot [A] V. Vujtek
Kausi 73 - Tornaadot [A]
Kausi 84 - Tornaadot [A]
Kausi 89 - Tornaadot [A]
Kausi 90 - Tornaadot [A] [2]