#7 J.Niskavaara

Pelaajaesittelyt!

Re: #7 J.Niskavaara

ViestiKirjoittaja TomZ » 13 Kesä 2017, 13:19

Kirjoitin näin oman pelaajaurani päätöspuheessa:

Eick ja J.Niskavaara: Kauden 63 mestaruuden kaksi takuupilaaria. Onneksi Eick sai vielä kerran innostuksen palata tämän lajin pariin ja erittäin onnistuneen kauden jälkeen sait johdatettua Tornaadot vielä kerran mestaruuteen, jota niin toivoit ja jahtasit pitkään. Toivottavasti J.Niskavaara saa joskus tulevaisuudessa toteuttaa saman unelman Mielialapelaajien kanssa.

Tuskin kukaan osasi, edes sinä itse, osasi odottaa, että se mestaruus olisi koskaan tullut saatika heti ensimmäisellä kerralla, kun Mielialapelaajat tekivät paluun kentille sitten kauden 65.

Saavutuksesi puhuvat puolestasi ja Mielialapelaajien mestaruus on kaiken kruunu urallesi. Habbo Hockey ikävöi jo johtajuuttasi ja tulee myös ikävöimään Mielialapelaajia. Saatatte jatkaa tulevaisuudessa, mutta me tiedämme, että on muiden aika ottaa vastuuta.
TomZ

ViestiKirjoittaja J.Niskavaara » 19 Huhti 2019, 06:34

.
Viimeksi muokannut J.Niskavaara päivämäärä 02 Helmi 2020, 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
#27 Mielialapelaajat

81 kautta
12-9-9
J.Niskavaara

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 09 Syys 2019, 02:06

Yksi lajimme kaikkien aikojen merkittävimmistä pelaajista. 60 kautta, 25 mitalia, lukuisia henkilökohtaisia palkintoja. Uran saavutukset vaille vertaa. Ennen kaikkea yksi lajimme tärkeimmistä tukipilareista jonka avulla Habbo Hockey on pysynyt elossa vielä tähän päivään asti.

J.Niskavaara tullaan erityisesti muistamaan legendaarisen Mielialapelaajien luotsaamisesta kaudesta toiseen sekä pitkäaikaisena johtajana. Itse tulen kuitenkin muistamaan myös J.Niskavaaran hauskana sekä uniikkina persoonana. Mielestäni ehdottomasti yksi Habbo Hockeyn aliarvostetuimmista pelaajista, jonka panosta ja merkitystä kovin moni ei tajua. En myöskään itse tajunnut sitä vielä pari vuotta sitten, kun olin urani alkuvaiheessa.

Itse olen saanut kunnian pelata vain kerran J.Niskavaaran kanssa kaudella 78 "Niskan" luotsaamassa Juudaksen suudelmassa. Olen hieman pettynyt vieläkin, ettei Niska suostunut tekemään sillä kaudella Mielialapelaajia, kerran päättyihän kausi kultajuhliinkin ja olisin päässyt edustamaan Mielialapelaajia.

Herrasmiespelaaja todella isolla H:lla, Hall of Famer & legenda. Hattu pois päästä uralle.
34 Kautta. Royals 12 kautta, Saukot 5 kautta,..

10-7-4 & KKC

Runkosarjassa: 623 + 355 = 978
Playoffs: 186 + 126 = 312
Yhteensä: 802 + 475 = 1292

Palkinnot:
Runkosarjan arvokkain pelaaja 14x
Paras hyökkääjä 14x
Maalikuningas 10x
Playoffien arvokkain pelaaja 9x
Paras kapteeni 4x
Paras puolustaja 3x
Paras maalivahti 1x
Positiivinen yllättäjäpelaaja 1x
Herrasmiespelaaja 1x
Paras tulokas kaudella 49
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja J.Niskavaara » 09 Syys 2019, 06:55

.
Viimeksi muokannut J.Niskavaara päivämäärä 02 Helmi 2020, 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
#27 Mielialapelaajat

81 kautta
12-9-9
J.Niskavaara

ViestiKirjoittaja pirtelok » 10 Syys 2019, 21:46

Goldenpeach kirjoitti:Yksi lajimme kaikkien aikojen merkittävimmistä pelaajista. 60 kautta, 25 mitalia, lukuisia henkilökohtaisia palkintoja. Uran saavutukset vaille vertaa. Ennen kaikkea yksi lajimme tärkeimmistä tukipilareista jonka avulla Habbo Hockey on pysynyt elossa vielä tähän päivään asti.

J.Niskavaara tullaan erityisesti muistamaan legendaarisen Mielialapelaajien luotsaamisesta kaudesta toiseen sekä pitkäaikaisena johtajana. Itse tulen kuitenkin muistamaan myös J.Niskavaaran hauskana sekä uniikkina persoonana. Mielestäni ehdottomasti yksi Habbo Hockeyn aliarvostetuimmista pelaajista, jonka panosta ja merkitystä kovin moni ei tajua. En myöskään itse tajunnut sitä vielä pari vuotta sitten, kun olin urani alkuvaiheessa.

Itse olen saanut kunnian pelata vain kerran J.Niskavaaran kanssa kaudella 78 "Niskan" luotsaamassa Juudaksen suudelmassa. Olen hieman pettynyt vieläkin, ettei Niska suostunut tekemään sillä kaudella Mielialapelaajia, kerran päättyihän kausi kultajuhliinkin ja olisin päässyt edustamaan Mielialapelaajia.

Herrasmiespelaaja todella isolla H:lla, Hall of Famer & legenda. Hattu pois päästä uralle.

Aika huolestuttavaa ku oot yhtä vainoharhainen kuin Niskavaara
Blizzards tulee vielä kauden mittaan aiheuttamaan suurta suuttumusta ja vihaa.
-Sjomin
pirtelok

Edellinen

Paluu Pelaajat