Jos nyt noita playoff -ennätyksiä niin...
Eniten maaleja: Parrish, 18 maalia - Dreams (k58)
Eniten pisteitä: Parrish, 28pistettä [18+10] - Dreams (k58)
Eniten syöttöjä: Speader, 11 syöttöä - Rebels (k63)
Pisin ura ilman yhtään mestaruutta: Alkuasukas, kaudet 5-24, 48, 51, 56, 60, yhteensä 24 kautta.
pirtelok kirjoitti:Mielestäni olen pelannut enemmän kausia kuin Alkuasukas, mutta harmillista ettei kaikista kausista ole raportteja, niin pääsisin laskemaan monta olen pelannut kausia yhteensä.
PS. Noin 17 kausia pelattu ja nimeni löytyi niistä. Puuttui esim chivas, es, pyramidi, gunners, ww. Eli noin 26-27 kautta olen pelannut.
PSS. Yllätyin, että mä pelasin raiderissa ja sekä forzen elephants (mikä ees vittu se on ja en muista pelanneeni siinä)
Olen pelannut jengeissä:
Hustlers,
Raiders,
Phoenix,
WW,
Chivas,
Gunners,
ES,
Flames,
Saints,
Blizzards,
Barons,
Pyramidi,
Pakolaiset,
MAP,
Husterls,
Frozen Elephants
Onkoha minulta puuttuu jotain jengi? Ehkä teistä muistaa paremmin kui minä ku budi tuhosi jo muistini...
Eniten syöttöjä yhden kauden aikana: Mizhe (Taliban), kausi 56: 24 syöttöä
Eniten pisteitä yhdessä ottelussa: Kausi 58: RS 8. kierroksen tehokkain pelaaja: Parrish 7+2, Sabres
Eniten maaleja virallisessa ottelussa (ei luovutuksia): (Kausi 65: North Stars 11 - 6 Blizzards, yhteensä 17 maalia)
Suurimaalisin voitto virallisessa ottelussa (ei luovutuksia): Raiders - Sabres 10-2 [K53], Tornaadot 2-10 Wheel Walkers [K59], Mielialapelaajat 2 - 10 Monarchs [K65], Mielialapelaajat 1-9 Tornaadot [K55], HC Hokarit 1-9 Sabres [K57], Sabres 9-1 TsSKA Armeija [K58] & Derby 9-1 Saints [K63]
Pisin mitaliputki: Wheel Walkers, 4 (57-60, 1-0-3)
Eniten mitaleja: Tornaadot, 8 (1-6-1)

TomZ kirjoitti:kaudesta 48 lähtien on oltu näillä foorumeilla, jolloin täysin varmat tiedot jokaisesta kaudesta (kaikki pöytikset, tilastot, joukkueet jne.) on olemassa
no ei ihan 100%, kun erilaista hulinaa on ollu silloin tällöin ja rapatessa on roiskunut
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa