pirtelok kirjoitti:harri on saavuttanut, minä en. olen ikuinen negatiivinen ylläri.
Mozja kirjoitti:pirtelok kirjoitti:harri on saavuttanut, minä en. olen ikuinen negatiivinen ylläri.
Sun jumbosijat on jokakautinen ele, joka muodostuu jo perinteeks. Mitään yllättävää enää.
Mysse kirjoitti:Mozja kirjoitti:pirtelok kirjoitti:harri on saavuttanut, minä en. olen ikuinen negatiivinen ylläri.
Sun jumbosijat on jokakautinen ele, joka muodostuu jo perinteeks. Mitään yllättävää enää.
Mozja kirjoitti:Mut Haru ei oo jumbo
=> Jos keskilinjan katsomon puolella olevalla ensimmäisellä ruudulla on jo pelaaja valmiina, maalivahti menee viereiselle tyhjälle ruudulle ei katsomoa kohti.
=> Maalivahti voi liikkua kaksi ruutua, jos ei ole liikkunut ennestään yhtään ruutua maalivahtina, vaikka keskilinjan katsomon puolella olevalla ensimmäisellä ruudulla olisi jo pelaaja valmiina, jolloin maalivahti joutuu menemään viereiselle tyhjälle paikalle ei katsomoa kohti.
2 ruutua sen takia (eikä 1 jos joutuu viereiseen ruutuun tai 0, jos jos joutuu 2 ruudun päähän mokepaikasta), koska teoriassa keskiviivan katsomopuolella voi olla jopa 7 pelaajaa (3 vastustajaa+ 3 omaa) rivissä, jolloin mokke menis ei katsomo ruudulle eli teoriassa liikkunut 6 ruutuatoivottavasti aukes ees vähäsen
=> Maalivahti menee ensimmäiselle ruudulle katsomon puolella keskilinjan kanssa, vaikka ensimmäisessä ruudussa katsomon puolella keskilinjan kanssa olisi pelaaja jo valmiina. Käytännössä se merkitsee sitä, että maalista pois otettu maalivahti "on päällekkäin" ruudussa olevan pelaajan kanssa, mutta maalivahti voi liikkua tästä huolimatta niin monta ruutua kuin hänellä on mahdollisuus liikkua. Jos maalivahtia ei liikuteta yhtäkään ruutua, siirtyy maalivahti automaattisesti viereiselle ruudulle ei katsomoa kohti, koska pelaajat eivät voi olla päällekkäin.

Tuomarille tulee ennen ottelua antaa hiljennys-, potku- ja esto-oikeudet.
Blastyk kirjoitti:Minkä takia kendoa täytyy pelata shortseissa ja t-paidassa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa