Morjesta! Varmaan taas kaikkien vaikea uskoa, että aito alkuperäinen xbatteryx täällä kirjoittelee, mutta hard.cs voi varmistaa teille asian olevan tosiaan näin. Minusta on ollut mahtavaa huomata, että tämä minulle aikoinaan hyvinkin tärkeä laji pyörii edelleen. En olisi tätä asiaa ikinä uskonut silloin, kun lajin perustin nikeron kanssa. Apuna sääntöjen keksimisessä oli tosiaan myös Nike ja Fizz. Historiassa on väärää tietoa siitä, että olisin perustanut lajin niken kanssa.
Oma urani jäi lajin parissa hyvin lyhyeksi, johtuen monesta tekijästä. Yhtenä syynä oli tosiaan tuo valittamisen määrän kasvu, jonka takia toinen kausi keskeytyi. Epäilen kuitenkin, että oma lopettamiseni olisi tullut jokatapauksessa pian. Hienoa oli myös huomata, että toisen kauden pistepörssi on edelleen olemassa. Itsekin olen maalintekijäksi eksynyt ja olen suhteellisen varma, että tämä ei ole ollut tärkeimmissä peleissä, sillä pelasin puolustajan paikkaa kaikissa tärkeissä peleissä. Ensimmäisten kausien pelaajista en enää tunnistanut, kun Hardin ja Baumin, joista hard onnekseni pystyi muistojeni perusteella varmistamaan henkilöllisyyteni. Henkilökohtaisesti paras muistoni liittyy ensimmäisen kauden mestaruuteen, kun joukkueemme päihitti tiukasti Mastersin. Muistan edelleen mestaruuden tuoman tunteen.
Voin sanoa rehellisesti olevani ylpeä lajin aktiivisista pyörittäjistä ja kaikista aktiivisista pelaajista, sillä ilman teitä tätä lajia ei olisi olemassa. Historian arvostus myös huokuu koko yhteisöstä.