Maximono kirjoitti:Olisiko Egypt Sandstormin merkittäviin pelaajiin lisättävissä herra, joka pelasi joukkueessa useamman kauden, toimien myös kapteenina ja varakapteenina. Tarkoitan luonnollisesti itseäni.
Joukkueenomistajan vahvistus tarvittanee
Maximono kirjoitti:Olisiko Egypt Sandstormin merkittäviin pelaajiin lisättävissä herra, joka pelasi joukkueessa useamman kauden, toimien myös kapteenina ja varakapteenina. Tarkoitan luonnollisesti itseäni.
Sjomin kirjoitti:Maximono kirjoitti:Olisiko Egypt Sandstormin merkittäviin pelaajiin lisättävissä herra, joka pelasi joukkueessa useamman kauden, toimien myös kapteenina ja varakapteenina. Tarkoitan luonnollisesti itseäni.
Joukkueenomistajan vahvistus tarvittanee
pirtelok kirjoitti:Korjaisin, koska olen blizzardsin 100% omistaja (Kedruth jätti minulle blizzardsin ensimmäisellä kaudella 100% ja pakeni toiseen jengiin ennen siirtoajan loppua). Ja en ole kyllä varma tosta 33. kaudesta, koska en ole antanut kenellekään luvan käyttää Blizzardsin nimeä, olen pitännyt vaan pyramidia, mutta aivan sama, voi olla, että olen väärässä tai en? Mutta minun puolestani saisi ottaa pois 33. kausi, koska Blizzards ei ole tietääkseni pelannut toista kertaa.
Blizzards
Omistaja(t): Pirtelok
Kaudet: 29, 33
Saavutukset: -
Peliasu: Vaaleanharmaa & sininen
Merkittäviä pelaajia: Pirtelok, Kedruth, Mercurial, Juhanuspukki, Mawerski
Juniorityön helmiä: NEV0 (N00B)
Kismet kirjoitti:Otteluohjelma Yks kierros puuttuu tuloxista
Sarjataulukko Vähän samaa vikaa
Joukkueet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa