Habbo Hockey: Hall of Fame

Habbo Hockeyn historiaa.

Re: Habbo Hockey: Hall of Fame

ViestiKirjoittaja TomZ » 21 Joulu 2017, 18:20

harrisun kirjoitti:mut voi poistaa tuolta saatana :mietaa:

jonain päivänä ymmärrät miksi kuulut tälle listalle.

jos ei kuitenkaan niin käy, onneksi jotkut muut ymmärsi.
TomZ

ViestiKirjoittaja Hagelin » 26 Joulu 2017, 20:02

HurrisaN on kunnon hof pelaaja, kun ei edes halua listalle! :cena:
#62 Hagelin aka Stolberg
9 kautta, 3-2-0

Zlayers
Raiders
TsSKA Armeija (omistaja)
Saints
Hagelin

ViestiKirjoittaja harrisun » 23 Huhti 2018, 12:53

HoF-nimitystä ei voida perustella sillä että on pelannut pitkään tai sillä että ei ole ollut koko uraansa täysi kusipää että ei keräisi tätä kuuluisaa "arvostusta" siitä että on pelannut pitkään. Johtotehtävistä mut tullaan muistamaan ikuisesti HHssa ja se tulee olemaan mun perintö tälle lajille, kolme hallintokautta jotka jokainen päättyivät lyhyinä ja epäonnistuneina.
Kausi 19: Flying Ducks
Kausi 20-22: Tornaadot **
Kausi 23: Indians
Kausi 24: Valkyries
Kausi 27: Tornaadot
Kausi 28: Saints *
Kausi 29-32: Egypt Sandstorm **
Kausi 33-34: Saints *
Kausi 35-36: Tornaadot
Kausi 37-38: Saints **
Kausi 39: Avalanche *
Kausi 40: Tornaadot
Kausi 41: Rams (Toimitusjohtaja)
Kausi 42: Saints *
Kausi 43-44: Avalanche **
Kausi 46: Pandabjörns *
Kausi 47: North Stars *
Kausi 48-51: Saints *
Kausi 52: Wheel Walkers *
Kausi 53: HC Lutuuri *
Kausi 54: Wheel Walkers *
Kausi 55: Phoenix
Kausi 56: Frozen Elephants
Kausi 57-59: Tornaadot *
Kausi 60: HC Pakolaiset
Kausi 61-64: Saints **
Kausi 65: Natu
Kausi 66: Rebels
Kausi 67: Condors
Kausi 68: Mielialapelaajat *
Kausi 72-80: Saints ***
Kausi 82-: Saints *****

12-7-11 = 30

"It's all about the feeling"
"Kaikki muu kuin purjehdus on turhaa." Tuukka Mäkelä
"Windor, sä olet läski." Nahbliz
"-1 on paskaa" HarrisuN
"Habbo Hockeyn oma Ari Vallin" Mozjakin
Kuva
Kuva
harrisun

ViestiKirjoittaja kingjussi » 23 Huhti 2018, 17:04

harrisun kirjoitti:

HoF-nimitystä ei voida perustella sillä että on pelannut pitkään tai sillä että ei ole ollut koko uraansa täysi kusipää että ei keräisi tätä kuuluisaa "arvostusta" siitä että on pelannut pitkään. Johtotehtävistä mut tullaan muistamaan ikuisesti HHssa ja se tulee olemaan mun perintö tälle lajille, kolme hallintokautta jotka jokainen päättyivät lyhyinä ja epäonnistuneina.

joo harri ollu kyl kasa paskaa ainamiks se ees on tuolla?? poistoon vaan.

sen sijaan mut vois lisätä :cena:
:sick1:
kingjussi

ViestiKirjoittaja harrisun » 12 Touko 2018, 05:31

Lajin kehittämiseen voidaan lukea niin pelillisten asioiden kuten komentojen keksiminen tai parantaminen, taktiikoiden keksiminen tai parantaminen kuin myös mikä tahansa pelillinen ominaisuus (esimerkiksi B-pisteen käyttöönotto), joka on vaikuttanut pelillisesti tavalla tai toisella.

En ole tuonut pelaajaurallani taktiikoita, ominaisuuksia saatika sääntöjä lajiin mukaan jotka olisivat mullistaneet tai muuttaneet peliä.
pelaajien ominaisuudet niin taktikkona kuin pelaajien ohjaamisessa eli niin sanottuna ohjaajapelaajana (tai lyhyemmin ohjaajana). Nämä pelaajat ovat taktiikoillaan ja ohjauspelillään vakuuttaneet omana aikana kanssapelaajat ja saavuttaneet henkilökohtaista menestystä olemalla kaikkein suurimmassa vastuussa pelaamansa joukkueen menestyksessä. Näitä pelaajia pidetään absoluuttisesti parhaimpana pelaajina, joita Habbo Hockeyssa on historian saatossa ollut.

Tästä voidaan olla hyvin montaa eri mieltä, niin sen osalta kuin kuka on ollut paras tai lähelle parasta, meikäläisen saavutukset eivät yksinkertaisesti osoita tätä väittämää todeksi.
Pelaaja on voinut vaikuttaa lajin kehitykseen tavalla tai toisella, toimia esimerkillisenä pelaajana muille lajin pelaajille, toimia esimerkillisenä ja menestyvänä joukkueen omistajana tai tehdä jotain niin merkillistä, joka on jättänyt jäljen Habbo Hockeyn historiaan.

Pelaamalla pitkään? Feidaamalla lajin sen johtajana?
Voimme kuitenkin olla yhtä mieltä siitä, että ansiot tavalla tai toisella on oltava niin merkittäviä, että niiden avulla pelaaja on jättänyt oman jälkensä Habbo Hockeyn historiaan.

- Yksi Habbo Hockeyn historian arvostetuimmista pelaajista (kenen mukaan?)
- saavutti mittavan pelaajauransa aikana lukuisia henkilökohtaisia meriittejä (16 henkilökohtaista palkintoa/49 pelattua kautta, näistä 4 negatiivinen yllätäjä -palkintoja )
- kuin myös menetystä joukkueessa kuin toisessa. (22 mitalia / 49 kautta, ei kuulosta määrältä jonka pitäisi olla "absoluuttisesti parhaita pelaajia")
- Hänet muistetaan erityisesti hänen joukkueensa Saintsin omistajana, jossa hän saavutti neljä mestaruutta ja yhteensä kahdeksan mitalia. (Pitkään pelaaminen aiheuttaa sen)
- HarrisuN toimi pelaajauransa aikana useasti Habbo Hockeyn johtotehtävissä, (4 kertaa johtaja ja 4 kertaa feidannut lajin sen johtajana)
- mutta hänet tullaan muistamaan pelillisistä ominaisuuksistaan, jotka tekivät hänestä yhden kaikkien aikojen arvostetuimman ohjaajan ja ennen kaikkea pelaajan. (kenen mukaan???)

Kausi 20: Tornaadot - Pronssi - Kariyacin ohjaama mitali
Kausi 22: Tornaadot - Mestaruus - Kariyacin ohjaama mitali
Kausi 28: Saints - Hopea - TonzaDeNizzan ohjaama mitali, Meltin kasaama joukkue
Kausi 30: Egypt Sandstorm - Mestaruus - TonzaDeNizzan ohjaama mitali
Kausi 32: Egypt Sandstorm - Pronssi - TonzaDeNizzan ohjaama mitali
Kausi 34: Saints - Mestaruus - Palermon ohjaama mitali
Kausi 37: Saints - Mestaruus - Minun ohjaama mitali
Kausi 38: Saints - Pronssi - Minun ohjaama mitali
Kausi 39: Avalanche - Hopea - Parrishin ohjaama mitali
(Kausi 41: Rams - Mestaruus - ReentValinin ohjaama mitali)
Kausi 42: Saints - Mestaruus - Minun ohjaama mitali
Kausi 43: Avalanche - Mestaruus - Minun ohjaama mitali
Kausi 44: Avalanche - Pronssi - Minun ohjaama mitali
Kausi 46: Pandabjörns - Hopea - En pelannut en tiedä kuka ohjasi
Kausi 47: North Stars - Pronssi - Minun ohjaama mitali(?)
Kausi 50: Saints - Hopea - Minun ohjaama mitali
Kausi 52: Wheel Walkers - Pronssi - Minun ohjaama mitali
Kausi 53: HC Lutuuri - Hopea - Minun ohjaama mitali
Kausi 58: Tornaadot - Hopea - En ole varma
Kausi 61: Saints - Mestaruus - Minun ohjaama mitali
Kausi 64: Saints - Pronssi - R.Somerjoen ohjaama mitali
Kausi 68: Mielialapelaajat - Mestaruus - Vain nimenä mukana joukkueessa

10/22 - näistä 9 sijoittuu kausien 37-53 väliin jolloin saavutin henkilökohtaisesti eniten - kausilla joista osa on vähintäänkin kyseenalaisia kun ottaa huomioon vetäytymiset kierrosta ennen runkosarjan loppua sun muut hassuttelut.

Tornaadojen kultaista ja onnistunutta historiaa himmentävät 10 kautta jotka minä olen siellä viettänyt. 1-1-1 ja peräti 7 kautta ilman mitalia, osa jopa ilman pudotuspelipaikkaa. Näistä mitaleista muuten 2 tuli ensimmäisen 3 kauden aikana. Loput 7 kautta Tornaadoissa tuottivat tasan 1 mitalin.

Tilastojen ja historian valossa ei ole millään mittarilla Hall of Fame -tason pelaajaura takana - keskiverto henkilö jota potkia tuuri ja oikeat henkilöt oikeaan aikaan jotta pysyi relevanttina.
Kausi 19: Flying Ducks
Kausi 20-22: Tornaadot **
Kausi 23: Indians
Kausi 24: Valkyries
Kausi 27: Tornaadot
Kausi 28: Saints *
Kausi 29-32: Egypt Sandstorm **
Kausi 33-34: Saints *
Kausi 35-36: Tornaadot
Kausi 37-38: Saints **
Kausi 39: Avalanche *
Kausi 40: Tornaadot
Kausi 41: Rams (Toimitusjohtaja)
Kausi 42: Saints *
Kausi 43-44: Avalanche **
Kausi 46: Pandabjörns *
Kausi 47: North Stars *
Kausi 48-51: Saints *
Kausi 52: Wheel Walkers *
Kausi 53: HC Lutuuri *
Kausi 54: Wheel Walkers *
Kausi 55: Phoenix
Kausi 56: Frozen Elephants
Kausi 57-59: Tornaadot *
Kausi 60: HC Pakolaiset
Kausi 61-64: Saints **
Kausi 65: Natu
Kausi 66: Rebels
Kausi 67: Condors
Kausi 68: Mielialapelaajat *
Kausi 72-80: Saints ***
Kausi 82-: Saints *****

12-7-11 = 30

"It's all about the feeling"
"Kaikki muu kuin purjehdus on turhaa." Tuukka Mäkelä
"Windor, sä olet läski." Nahbliz
"-1 on paskaa" HarrisuN
"Habbo Hockeyn oma Ari Vallin" Mozjakin
Kuva
Kuva
harrisun

ViestiKirjoittaja Sjomin » 12 Touko 2018, 11:28

Niin no HarrisuNin kohdalla, kuten myös omallakin kohdalla. HoFissa on meidän jälkeen alottaneita pelaajia tasan kaksi kappaletta (Reentvalin ja Pohjoisat). Omat ekat pelit pelattiin 11 vuotta sitten, jolloin oli kausi 19. Nyt pelataan kautta 74 eli tässä on 55 kautta välissä.

Nyky-Hof pääosa pelaajista on nimetty sinne virallisesti kauden 20-21 offseasonilla, yli 50 kautta sitten. Oikeastaan lajin suurimmat nimet vasta sen jälkeen (Parrish, Zherdev, Baumgartren, TonzaDeNizza, Juniorigi, Nedved jne.) Heatley, Gagne, V.Vujtek, ileee esim. ovat pelaajia, joiden saavutukset ja meriitit yms. on ylittänyt ties kuinka moni pelaaja heidän jälkeen. Heidän ainoa ns. historiallinen panos lajiin on se, kun kausien 20-30 välin aikana heidän nimiinsä nimettiin nykyisiä palkintoja. Haluttiin nimetä niitä alkukausien "legendoja". Todellisuudessahan mitään legenda-nimitystä ei voi kellekään heistä enää suoda nykymääritelmillä. Mm. Heatley muistetaan nykypäivänä aivan muista asioista kuin siitä että kaveri on pelannut myös HHta, ileeee on taas käytännössä yksi naurunaihe.

Ennen nyky-hofia HH'n edellisessä hofissa oli varmaan tuplaten nykymäärä pelaajia, vaikka kausi oli viisinkertaisesti vähemmän pelattuna. Hofia karsittiin silloin, ihan oikeutetusti. Tämän jälkeen vain yhdelläkään johtajalla, Zherdevin jälkeen, ei ole ollut joko kiinnostusta tai yksinkertaisesti riittävän suurta asiantuntevuutta ja niin sanottuja palleja karsia hofia siihen viimeiseen versioon.

Hofin kohdalla on tehty hätäisiä päätöksiä, siihen on ollut liigajohtajilla käytännössä aina suora pääsy, eikä sille ole koskaan ollut mitään selkeää toimintatapaa, jota porukka olisi noudattanut. Siellä on vääryyksiä, joista ei voida kiistellä.

Omasta mielestäni tulevien kausien aikana, kun pelataan hyvin todennäköisesti niitä viimeisiä kausia HH'n ja Habbon historiassa. Olisi viimeistään aika miettiä tulisiko yli 50 kauden jälkeen rakennettu HoF purkaa, nimetä palkinnot/olla nimeämättä ja lisätä/pitää HH'n hofissa oikeasti juuri ne pelaajat, jotka jokainen muistaa ja kokee ansaitsevansa paikkansa siellä, kuten tehtiin jossain määrin kaudella 20. Tai vaihtoehtoisesti lopettaa koko Hof ja antaa jokaisen kokea itse, ketkä sellaisessa tulisi olla.
kuningas
Sjomin

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 12 Touko 2018, 19:22

Vaikka minun mielipiteeni ei ole mikään merkityksellisin Hall of Famen osalta, koska en ole pelannut pitkään niin ilmaisen mielipiteeni kuitenkin. Mielestäni Hall of Fame kaipaa kyllä pientä niin sanottua remonttia ja sitä voitaisiin alkaa remontoimaan jossakin asiantuntijapiirissä. En siis oleta, että kuuluisin itse tähän asiantuntijapiiriin, mutta uskon että sitä varten löytyy kyllä sopivia henkilöitä.

Kuten Sjomin totesi niin Hall of Famessa on monta huumorinimitystä ja eletään ehkä historian viimeisiä kausia, joten nyt jos koskaan olisi aikaa laittaa Hall of Fame kuntoon. Mielestäni palkintojen nimiäkin voisi muuttaa varsinkin, kun esimerkiksi tämä tapaus Heatley on vähintääkin kyseenalainen jo Habbo Hockeyn ulkopuolisista asioista. Mielestäni hänen nimeänsä kantava palkinto on häpäisy itse palkinnolle ja ei ole hyvää mainosta Habbo Hockeylle.

Hall of Famesta sen verran, että en haluaisi välttämättä poistaa ketään kokonaan. Mielestäni "Hall of Fame" voitaisiin kategorioida kahteen osaan. Nämä kategoriat olisivat niin sanottu kunniagalleria, johon pääsee tärkeitä henkilöitä joilla on ollut suuri merkitys lajin historiassa ja sitten olisi tämä itse Hall of Fame johon pääsee vain kaikkeista tärkeimmät, merkittävämmät ja isoimmat supertähdet.
34 Kautta. Royals 12 kautta, Saukot 5 kautta,..

10-7-4 & KKC

Runkosarjassa: 623 + 355 = 978
Playoffs: 186 + 126 = 312
Yhteensä: 802 + 475 = 1292

Palkinnot:
Runkosarjan arvokkain pelaaja 14x
Paras hyökkääjä 14x
Maalikuningas 10x
Playoffien arvokkain pelaaja 9x
Paras kapteeni 4x
Paras puolustaja 3x
Paras maalivahti 1x
Positiivinen yllättäjäpelaaja 1x
Herrasmiespelaaja 1x
Paras tulokas kaudella 49
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja TomZ » 15 Touko 2018, 20:33

joku arvostaa mestaruuksia ja muita henkilökohtisia saavutuksia, joku paneutumista taktiikoihin, ohjaamiseen yms. niin sanottuun pelin saloihin, joku maalivahtina menestymiseen ja joku munien kaiveluun. pointti nyt on yksinkertaisesti se, mitä kukin arvostaa vaikuttaa kaikkein eniten omaan mielipiteeseen ja se pätee myös HOFin suhteen. täysin objektiivista listausta ei ole mahdollista tehdä.

henkilökohtaisesti olen arvostanut eniten pelillisiä juttuja niin taktiikoiden, ohjaamisen kuin "pelin muuttamisen" kanssa (enkä meinaa tällä jotain kenttäpelaajamäärän kasvattamista). kuitenkaan kaikki ei voi olla tasoa parrish tai reentvalin, mutta ei se tarkoita etteikö voisi muillakin ansioilla päästä hall of fameen. juuri näitä samoja pointteja olen listannut avausviestiin, mutta niistä saa olla tietysti eri mieltä. ne ovat vain minun tapa arvioida pelaaja tai joukkue.

olen liiotellut tarkoituksellisesti pelaajien poistamista hall of famesta, koska se antaa minun mielestä puuhastelun kuvan, minkä tarkoituksena on poistaa tyyppejä, joiden naama vituttaa. sama tietysti toisin päin; omia kavereita ei lisättäisi vaan sen vuoksi, että on jonkun hyvä kamu.

oma kanta tulee aina olemaan, että nimityksen ansainnut on ansainnut paikkansa. perustelut kullekkin nimitykselle on ollut olemassa - tapahtui se sitten habbo hockeyn ensimmäisinä vuosina tai vuonna 2018. siitä olen samaa mieltä, että on pelaajia, jotka antsaitsevat paikkansa hall of famessa myöhemmin aloittaneissa.

harrisun kirjoitti:...

olin sitä mieltä vuosia ennen nimitystäsi, olin sitä mieltä kun nimesin sinut hall of fameen ja olen edelleen sitä mieltä, että kuulut hall of fameen. se, ettet osaa arvostaa saavutuksiasi ja arvostustasi habbo hockeyssa, koska kannat vuosienkin jälkeen syyllisyyttä siitä, ettet johtajana onnistunut ei tarkoita sitä, etteivätkö muut saisi niitä arvostaa.

jos pitää takertua vielä argumentteihin, joiden vuoksi nimityksesi pitäisi poistaa niin nostataan nyt muutama omalle kohdalle. olen sinua huomattavasti vähemmän menestynyt (5-5-5, 15 mitalia) ja kaudella 40 tavoitteenani oli tuhota hh lopullisesti kostona kaikelle sille paskalle, mitä koin kausina 32-35.

kaikilla on enemmän tai vähemmän luurankoja kaapissa, mutta omia virheitä tai epäonnistumisia ei voi ikuisuuksiin murehtia. niistä on vain opittava ja siirryttävä eteenpäin. toivottavasti joku kaunis päivä pystyt pääsemään yli epäonnistumisistasi johtajana.
TomZ

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 15 Touko 2018, 21:06

Tietenkin Tom muillakin meriiteillä kun vain pelillisillä (ohjaaminen) pitäisi päästä Hall of Fameen. Kyse on vain siitä, ainakin minun mielestäni, että joidenkin saavutukset eivät yksinkertaisesti riitä. Oli ne saavutukset sitten mitä tahansa. Malli esimerkki on tästä mielestäni J.Niskavaara, ei minun tietääkseni ole koskaan ollut kovin erikoinen pelillisesti, mutta johti kuitenkin lajia melkein 15 kautta joten on paikkansa Hall of Famessa ansainnut.
34 Kautta. Royals 12 kautta, Saukot 5 kautta,..

10-7-4 & KKC

Runkosarjassa: 623 + 355 = 978
Playoffs: 186 + 126 = 312
Yhteensä: 802 + 475 = 1292

Palkinnot:
Runkosarjan arvokkain pelaaja 14x
Paras hyökkääjä 14x
Maalikuningas 10x
Playoffien arvokkain pelaaja 9x
Paras kapteeni 4x
Paras puolustaja 3x
Paras maalivahti 1x
Positiivinen yllättäjäpelaaja 1x
Herrasmiespelaaja 1x
Paras tulokas kaudella 49
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja Sjomin » 15 Touko 2018, 21:13

nää puhutut poistot on kuitenkin historian tuntien juuri näitä tomin nimeämiä kaverilisäyksiä, joita kaikkia ei lopulta edes perusteltu.
kuningas
Sjomin

EdellinenSeuraava

Paluu Historia