Melt

Pelaajaesittelyt!

Melt

ViestiKirjoittaja Melt » 21 Loka 2013, 18:58

Pitääpä kai munkin ny ajankuluks kirjoitella tällainen pieni biography omasta peliurastani, mutta ennen sitä pari sanaa. Paljon on tapahtunut sinä aikana kun pelasin, ja vielä enemmän on tapahtunut peliurani lopettamiseni jälkeen. Mitä olen kuullut, nämä viime kaudet ovat sisältäneet paljon hyvää, mutta kuitenkin mikä tekee mieleni surulliseksi, on pelaajien määrän hiipuminen. Muistan ne juhlalliset ajat kun tätä mahtavaa peliä pelattiin vielä kahdeksan joukkueen voimalla, mutta niin ne ajat vain muuttuvat.

Eli, eiköhän aloiteta sitten tää ihan oikea osuus:

Kausi 2

Masters. Liityin Mastersien riveihin .Hard.Cs:än houkuttelemana. Hän, ja Zidlicky opettivat minulle tämän jalon lajin pelaamisen. Muistan kun debyytti pelissäni pelasin maalivahtia (Kaiketi vielä eivät uskaltaneet päästää mua töpeksiin kentälle) mutta kuitenkin töpeksin heti alkumetreillä :D Sain torjuttua vedon, ja minulle huudettiin että "Passaa!" Noh, tällä hetkellä en muistanut ketään muuta pelaajaa, joten passasin Hardille, joka olikin sitten aivan väärä henkilö jolle piti, sillä hän oli toisessa päässä. Noh, luonnollisesti vastustaja huusi koppauksen, ja tuli aikani rollata. Hardi huusi minulle että "Keskity ny ja seuraa niitä ohjeita äläkä sooloile" noh, rollasin sitten ensin kuutoisen, ja sitten toisen kuutoisen joka yllätti minut enemmän kuin vastustajan, ja siitä Hardi menikin sitten ja teki maalin. Tällainen muistikuva minulla on ensimmäisestä HH-Liiga pelistäni.

Masters pääsi mahtavasti sitten PO peleihin, mutta jouduimme tyytymään pronssisijaan, mutta niinhän sitä sanotaan että Pronssi ja Kulta voitetaan ja Hopea hävitään.

Kausi 3

Minulla ei ole täysin 100% varmoja muistikuvia siitä, että missä pelasin mutta muistelisin että tuohon aikaan olin Eaglesin riveissä, Easy-91:n pyynnöstä. Muistikuvat ovat haalistuneet noilta ajoilta jo, joten virheitä saattaa löytyä tulevista teksteistäni.

Kausi 4

Eagles, tästä olen varma että pelasin kaudella 4 Eaglesissa, sillä se oli ensimmäinen HH kulta jonka voitin pelaaja urallani.

Kausi 5

Hämärä muistikuva olisi, että Copyten pyysi minua liittymään Pro:hon tällä kaudella, tai sitten se saattoi olla kausi 7 jolloin liityin Prohon, jompikumpi kuitenkin.

Kausi 6

Kausi 6 on jäänyt mieleeni eritoten siitä, että se oli ensimmäinen kausi jolloin omistin oman joukkueeni. Joukkueen nimi, oli Fantasy. Fantasya veikattiin suureksi altavastaajaksi junioriporukkansa takia. Joukkue oli perustettu nopeasti, ja muutama junnu piti opettaa jo muutamaa päivä ennen liigan alkamista. Kuten ylempänä mainitsin, meitä veikattiin altavastaajaksi, muistaakseni ihan häntäpäähän joukkueen kokemattomuuden, ja johtajiston puutteiden takia. Noh, yllätimme varmasti kaikki, jopa itsemme kun huomasimme olevamme jo Play-Off peleissä Oilersia vastaan. Näissä peleissä Lylis1 nousi suureen rooliinsa tehden 3 maalia putkeen Oilersin verkkoihin. Otteluvoitot menivät lopulta Fantasylle, ja huomasimme olevamme jo Finaaleissa! Vastaamme osui sillä hetkellä HH:ta dominoiva wKa (We Kill All). Ottelu oli huomattavasti toista luokkaa, kun edelliset PO pelimme, ja lopulta hävisimme. Tähän Blodari sanoi minulle sanat, jotka ovat vieläkin mielessäni tänäkin päivänä. Hän sanoi "Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt että Fantasy pääsi näinkin pitkälle noin nuorella porukalla. Odotan innolla tulevia kausia, ja sitä että minkälaiseksi joukkueesi kehittyy."

Kausi 7

Kuten ylhäällä mainitsin, saatan sekoittaa kaudet 5 ja 7 keskenään mutta en voi sille mitään.

Kausi 8

Kauden kahdeksan pidin taukoa HH:sta koulu kiireiden takia, mutta seurasin hyvin aktiivisesti kuinka tänä aikana joukkueet olivat pelanneet, kehittyneet ja voittaneet.

Kausi 9

Kaudella yhdeksän palasin takaisin HH:seen, ja perustin uudelleen oman joukkueeni, Fantasyn, ja olin erittäin iloinen että niin moni vanha Fantalainen oli halukas tulemaan takaisin. Pian joukkue olikin jo kasattu vanhoista, ja uusista tuttavuuksista ja olimme valmiita kauden alkamiseen. Kaudelle yhdeksän saimme hieman paremman arvostelun kuin mitä kaudelle kuusi, meidät sijoitettiin sijalle kuusi ennakkoarvosteluissa, mutta tälläkin kaudella näytimme kyntemme ja hampaamme. Huomasimme taas kerran olevamme Finaaleissa, ja jälleen vastassa oli rakas vanha vihollisemme wKa. Uhkuimme itseluottamusta ja olimme varmoja että voittaisimme tällä kerralla, mutta toisin kävi. wKa vei jälleen voiton näppiemme edestä, ja jouduimme tyytymään hopea sijaan. Jälleen kerran Blodari kiitteli mahtavasta pelistä, ja sanoi että olimme kehittyneet joukkueena ja yksilöinä, ja sanoi että jatkakaa samaan malliin, niin kyllä se mestaruus sieltä jokupäivä tulee.

Kausi 10

Dreams. Dreamsin kanssa rokattiin kovaa ja korkealta koko kausi, mutta playoffeista pudottiin niin että rutina kävi.

Kausi 11

Pelasin kauteni 11 Sportin väreissä.

Kausi 12

Fantasy palasi, mutta huonolla menestyksellä... Mutta emme antaneet tämän lannistaa!

Kausi 13

Kausi 13 toi tullessaan sen mitä odotin.. paljon haasteita. Ilmoitin jo hyvissä ajoin vanhoille Fantalaisille, että palaan kaudelle 13 ja pistän jälleen kerran Fantasyn kasaan. Ilokseni huomasin että jälleen kerran moni vanha pelaaja ilmoitti tulevansa. Fantasya veikattiin kaudelle 13 yllättävän vahvaksi ennakkoarvosteluissa, sillä joukkuussa olivat seuraavat vanhat, ja hyvät pelaajat: .Hard.cs (bloodpallo) TonzaDeNizza, J.Niskavaara, Melt, Speader, RaulRosenberg, Risukko. Vanhat ystävät ja muiden tuttujen kanssa luotsasin Fantasyn jälleen kerran Finaaleihin, ja tällä kertaa saimme sen jota tahdoimme.. Nimittäin Kultamitalin. Sitä olimme jo monena kautena hakeneet, ja vihdoin saimme sen. Näin omistajana tunne oli mahtava, että oma joukkue jonka on rakentanut ihan alusta lähtien, pelaajien koulutus ja sen tuomien haasteiden avulla vihdoin voitimme kultaa.

Kausi 14

Fantasy. Joukkueen kanssa koettiin suuria vaikeuksia saada aktiivisia pelaajia loppu kaudelle. Loppujen lopuksi putosimme jatkosta.

Kausi 15

Hardi houkutteli edustamaan Dreamsin värejä. Tosin, en kovinkaan moneen peliin pystynyt osallistumaan eriäväisten syiden takia, mutta Finaalipeli oli sellainen, jossa kuitenkin pystyin olemaan. Pelasimme Chargerseja vastaan, mutta jouduimme nielemään karvaan tappion pelin lopuksi.

Kausi 16-26

Lopetin peliurani kauden 15 jälkeen sillä olin menettänyt mielenkiinnon HH:n pelaamiseen, ja keskityin koulun loppuun käymiseen.

Kausi 27

Kauden 26 offseasonilla odottaen kautta 27, kun kouluni olivat loppuneet, kävin keskustelua Baumin, Marssan ja Parrishin kanssa, ja lopputuloksena oli, että liittyisin Hawksien (alunperin Sport) riveihin kaudelle 27. Pitkään poissa olleena huomasin että kovin harva pelaaja, jonka kanssa pelasin alunperin oli joko lopettanut pelaamisen, tai vaihtanut hahmonsa nimeä joten kirjaimellisesti olin pihalla kuin lumiukko että kuka on kuka. Voitimme Hawksien kanssa kultaa tältä kaudelta.

Kausi 28

Kävin keskusteluja Joni-1993:n kanssa että liittyisin hänen ja HarrisuN:in omistamaan Saintsiin. Lupauduin liittymään joukkueeseen, mutta pian sen jälkeen Joni ilmoitti, että olin saanut hänen 50% omistajuudestaan, ja hän hyppäsi laidan yli. Tämän jälkeen se jäi minun ja HarrisuN:in taakaksi saada joukkue kasattua, valmistella heidät tulevalle kaudelle ja odotella vain kauden alkua. Kaudella 28 kohtasin paljon uusia, lupaavia nuoria pelaajia ja olin erittäin tyytyväinen että tähän lajiin oltiin saatu uutta verta. Yllätyksenä tuli myös, että HH:n valta oli muutettu Hallitukseksi. Ensimmäiseen kokoukseen kutsuttiin Joukkueiden omistajat edustamaan joukkuettaan, ja jonkun ehdottamana (en muista nyt tarkallee että kuka) minua ehdotettiin yhdeksi hallituksen jäseneksi. Hallitusjäsenyyteni ei kuitenkaan kestänyt hirveän pitkään, syynä oli töissä käymiseni ja en pystynyt kaikkiin kokouksiin osallistumaan mutta olen vain iloinen että sinne valittiin joku pätevämpi, ja aikaa omaavampi henkilö tilalleni.

Kausi 45

Jaahas, pitänee taas sanoa että tulipas tehtyä ComeBack, ja joukkueena toimi Mielialapelaajat. Jutustelin yhtenä iltana Niskan kanssa, ja hän kyseli että kiinnostaisiko ruveta taas pelaamaan HH:ta. Ensin naurahdin ja sanoin että ei näin vanha kehärakki pysy nykyisten nuorten perässä, ja keskustelumme asiasta päättyi tähän. Muutama päivää myöhemmin keskustelin Niskan kanssa ihan eri asiasta, jolloin otin puheeksi Niskan tarjouksen, ja ilmoitin että pystyisin muutaman pelin silloin tällöin pelaamaan, jos pelaajille olisi vielä tarvetta. Niska tässä vaiheessa levitti kätensä auki, ja sanoi että "Tervetuloa MAP:iin!"

Vielä jo samana iltana pelasin ensimmäisen pelini sitten 17 kauteen, ja huomasin että kyllä se vanha vielä nuorten perässä pystyy. Matkamme jatkui aina pronssi otteluun asti, jossa hävisimme rangaistuslaukauksilla. Eihän siinä mitään, jälleen kerran oli liekki syttynyt silmissä, ja jatkoa seurasi!

Kausi 46

MAP. Pelimme lähtivät sujumaan loistavasti, voittoja voiton perään mutta sitten ne viimeiset ratkaisevat pelit olivat ne, jotka hävisimme. Voitimme joukkueelle ensimmäisen mitalin, pronssin. Harmi etten itse päässyt työkiireiden takia osallistumaan pronssipeliin, mutta minulla oli kaikki usko joukkueen pelaajissa, johdossa ja kapteenistossa että tekevät parhaansa. Pronssia tuli!

Kausi 47

MAP. Kausi eteni vahvasti kuten edellinenkin. Voittoja heti alusta, mutta ratkaisevat pelit jälleen kerran hävittiin. Voitimme jälleen pronssia, joka alkoi jo maistua puulta suussamme.

Kausi 48

MAPissa edelleen, tällä kertaa Off Seasonilla minut nimettiin Kapteeniksi Greenmintin poistuessa taka vasemmalle. Päätavoitteeni oli Joukkueen hengen muuttaminen. Päätin, että MAPista tehdään liigan puhtain joukkue, ei syrjinää, rasismia, peeloilua tai muuten vaan perseilyä ja aika hyvin siinä onnistuinkin, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Pelit meni kauden mittaan hieman penkin alle. Viimeisellä PO paikalla päästiin jatkoon, ja kopattiin Pronssia, jälleen kerran.

Kausi 49

Mapissa jatkoin edelleen Kapteenin mantteli hartioilla. Jatkoin samaa linjausta kuten ennenkin joukkueen hengen pitämisessä korkealla ja perseilyn alhaalla. Kausi meni alusta huonosti.. Neljä tappiota putkeen, mutta pääsin ettemme luovuta pienestä vastoinkäymisestä! Loppujen lopuksi päädyimme Pronssiotteluun, mutta valitettavasti hävisimme jatkoajalla. Ei siinä mitään, täältä pääsee vain ylöspäin!

Kausi 50

MAP

Kausi lähti todella mahtavasti käyntiin, neljästä ensimmäisestä pelistä kolme voittoa ja yksi tappio. Välierissä Saints vastassa, jolloin jouduttiin taipumaan HarrisuN:in ja R.Somerjoen kovaan kuristukseen, ja pronssipeliin mentiin.

Miten kävi? Hävittiin taas pronssi, mutta ei sille mitään voi. Aina ei voi voittaa :P Mahtava kausi oli, ei voi muuta sanoa.

Habbo Hockey Gaalassa minut valittiin Parhaaksi Kapteeniksi, ja Herrasmiespelaajaksi. Kiitoksia näille äänestäjille, nöyränä hyväksyn palkinnot joiden katsoitte minun olevan arvoinen.

Kauden 50 ja 51 Off Seasonilla tein päätöksen, joka tuntuu erittäin vaikealta kaikkien näiden kausien jälkeen jolloin olen ollut omalta osaltani lajiin vaikuttamassa.

Olen päättänyt lopettaa aktiivi urani kauteen 50. J.Niskavaaran ystävällisesti hyväksyttyä päätökseni on luvannut jättää minulle paikan MAP:iin, jossa tulen pelaamaan ne pelit joihin pääsen osallistumaan.

Urani, "Legendani", Perintöni lajille on yksinkertainen. Jatkakaa. Jatkakaa tätä jaloa lajia joka toivottavasti tulee vielä jatkumaan seuraavat 50 kautta!

Näin 10 vuotta ensimmäisestä HH Pelistäni aikaa kuluneena katsoessani taaksepäin, muistan Habbo Hockeysta ne kultaiset ja vaikeat ajat, ja olen varma että vaikeudet ovat vasta edessä. Kyllä, vaikeudet ovat edessä. Monet vanhat pelaajat ovat lopettaneet, ja olemme saaneet liian vähän uusia pelaajia mukaan. Tähän on saatava muutos!

Tulen vaikuttamaan junnu toiminnassa, ja MAP:n valmennuksessa Junnujen osalta niin paljon kuin mahdollista, ja toivon että muutkin joukkueen arvostetut jäsenet ottavat itseään niskasta kiinni, ja aloittavat massiivisen opettamisen lajia varten. Sanon sen, mitä olen aina sanonut: Junnut ovat tämän lajin tulevaisuus!

Kausi 51

MAP

Hieman olin yllättynyt, että J.Niskavaara oli valinnut minut Kapteeniksi kaudelle 51, vaikka olin ilmoittanut jo hyvissä ajoin lopettavani aktiivi urani HH:n parissa, ja keskittyväni muihin asioihin. Kuitenkin lupasin, että saavun peleihin aina kun pääsen, ja ne osoittautuivat noin 50-50. Oli hienoa nähdä kuinka joukkue pärjäsi ilman omaa panostustani, ja tiesin että pystyin jättämään asiat joukkueen niskaan.

Kausi 51 kärjistyi MAP:in kanssa (jälleen) pronssi peliin, tällä kertaa vastassa oli entinen oma joukkueeni, Saints. Harmi, että peli päättyi luovutusvoittoon, ja MAP:n voittoon, sillä olisin tahtonut pelata Saintseja vastaan koko pelin!

Kiitoksia kaikille kuluneesta kaudesta, ja törmäämme ehkä joissakin peleissä kaudella 52!

Kausista 52-65 varmasti kaikista mainitsemisen arvoisin saavutus, palkinto ja tunnustus on kaudella 62 tapahtunut lisäys Habbo Hockeyn Hall Of Fameen. En odottanut tätä kunniaa, vaikka olenkin ollut jo aikaisemmin kahdesti harkinnassa kyseiseen eliittien eliittiin. Nöyrin mielin hyväksyin nimityksen, ja toivon olevani sen arvoinen.

Yhteenveto tiimeistä, joissa olen pelannut koko HH Urallani

Kaudet:

2: Masters
3: Eagles
4: Eagles
5: Pro
6: Fantasy
7: Pro
9: Fantasy
10: Dreams
13: Fantasy
14: Fantasy
15: Dreams

27: Hawks
28: Saints

45: MAP
46: MAP
47: MAP
48: MAP
49: MAP
50: MAP
51: MAP
52: MAP
54: MAP
55: MAP
56: MAP
57: HC Hokarit
58: Dreams
59: MAP
60: MAP
61: MAP
62: MAP
63: Saints
64: MAP
65: MAP
66: Natu

Henkilökohtaiset Palkinnot:

Kausi 50:
- Visnovsky Memorial Trophy
- Gagne Memorial Trophy

Kausi 51:
- Gagne Memorial Trophy

- Melt
Viimeksi muokannut Melt päivämäärä 20 Tammi 2017, 15:09, muokattu yhteensä 10 kertaa
#25 Mielialapelajaat [C]

32 kautta

HH:ta kaudesta kaksi saakka
Hall of Fame
Melt

Re: Melt

ViestiKirjoittaja Pivonka » 02 Marras 2013, 03:19

Fairplayer.
Pivonka

ViestiKirjoittaja Huppu » 04 Marras 2013, 00:10

Oikein mukava kaveri, jonka kanssa vietimme hienon kauden. Harmi ettei muistoa mitalin muodossa tullut. Päällimmäisenä jäi mieleen meidän ohjaussäätäminen. :D
RS: 527+354=881
PO: 125+109=234
Yhteensä: 640+458=1115 (27-84 rs+po)

Kulta: 27, 31, 32, 36, 37, 41, 42, 43, 55, 61, 65, 67, 71, 86
Hopea: 26, 30, 33, 35, 39, 50, 68, 70, 73, 74, 91, 101
Pronssi: 29, 38, 44, 53, 57, 64, 72, 85

14-11-8
Huppu

ViestiKirjoittaja harrisun » 05 Marras 2013, 03:22

On se vaan sanottava, että nykyisistä pelaajista Mela on ylivoimaisesti mieluisin vastustaja. Pitkän ja hienon uran pelannut konkari joka jaksaa vielä tänäkin päivänä tätä lajia pelata. Saints ei varmaan olisi kolmen mestaruuden joukkue, ellet olisi suostunut kaudella 28 siirtymään Saintsiin, jolloin jouduit jopa periaatteessa ylittämään itsesi kun sait Jonilta kuulla että saat hänen osuutensa joukkueesta (kyseinen info sillon minulle ainakin tuli yllätyksenä).

Kaudella 49 odotetaan taas innolla kohtaamisia Mielialapelaajia kohtaan. Parempi olla paikalla kun ne matsit on. ;)
Kausi 19: Flying Ducks
Kausi 20-22: Tornaadot **
Kausi 23: Indians
Kausi 24: Valkyries
Kausi 27: Tornaadot
Kausi 28: Saints *
Kausi 29-32: Egypt Sandstorm **
Kausi 33-34: Saints *
Kausi 35-36: Tornaadot
Kausi 37-38: Saints **
Kausi 39: Avalanche *
Kausi 40: Tornaadot
Kausi 41: Rams (Toimitusjohtaja)
Kausi 42: Saints *
Kausi 43-44: Avalanche **
Kausi 46: Pandabjörns *
Kausi 47: North Stars *
Kausi 48-51: Saints *
Kausi 52: Wheel Walkers *
Kausi 53: HC Lutuuri *
Kausi 54: Wheel Walkers *
Kausi 55: Phoenix
Kausi 56: Frozen Elephants
Kausi 57-59: Tornaadot *
Kausi 60: HC Pakolaiset
Kausi 61-64: Saints **
Kausi 65: Natu
Kausi 66: Rebels
Kausi 67: Condors
Kausi 68: Mielialapelaajat *
Kausi 72-80: Saints ***
Kausi 82-: Saints *****

12-7-11 = 30

"It's all about the feeling"
"Kaikki muu kuin purjehdus on turhaa." Tuukka Mäkelä
"Windor, sä olet läski." Nahbliz
"-1 on paskaa" HarrisuN
"Habbo Hockeyn oma Ari Vallin" Mozjakin
Kuva
Kuva
harrisun

ViestiKirjoittaja Eick » 05 Marras 2013, 14:47

Ei oo muuta kun hyvää sanottavaa Meltistä, vaikka oliki joskus aikamoine caps lock sankari mutta aina ollut mukava, ystävällinen ja paha vastustaja. Toivottavasti pelattas joskus samas jengissä!
Eick

ViestiKirjoittaja Hello » 14 Joulu 2013, 21:16

En kyl tajua miten pystyy aina olemaan niin kohtelias. Aina. En oo kertaakaa nähny et Melt menettäis hermojaan näiden MAP kausien aikana. Joka pelin jälkeen viel kiittääkin pelaajia, vastustajaa jopa.
Kaudet - 20, 35-43, 46-55, 64-65, 68-73 & 76
Liiga - 5-6-6
MM-Kisat - 2011, 2013, 2014, 2016, 2017 & 2020 - 2-1-2
Saavutukset - 3x Jani.94, 3x Sekunti, 1x Parrish & 1x Nedved
Pisteet - 408+247 = 655
Hello

ViestiKirjoittaja Sir.Diamond. » 10 Tammi 2014, 16:30

Joukkue- ja "pukukoppi"pelaajana mittaamattoman arvokas joukkueelleen, arvostan nykyään paljon korkeammalle, kun pääsin pelaamaan kaverin kanssa.
Homma Hoki on elämä, tieto ja totuus
Sir.Diamond.

ViestiKirjoittaja Melt » 17 Tammi 2014, 12:18

Päivitetty
#25 Mielialapelajaat [C]

32 kautta

Hall of Fame
Melt

ViestiKirjoittaja Somerjoki » 18 Tammi 2014, 04:10

Ehdottomasti mieluisin pelaaja kaikista kohdattavista. Aivan mahtava karisma ja henkinen johtajuuskyky. Mielelläni pelaisin vielä kauden Melan kaa jos olis mahollisuus.
Kuva

Spoilah
Kausi 19: Phoenix
Kausi 23: Hawks, 3.
Kausi 25: Phoenix, 3.
Kausi 27: Phoenix, 2.
Kausi 28: Saints, 2.
Kausi 29: Panthers, 2.
Kausi 30: Panthers, 4.
Kausi 31: Chivas, 4.
Kausi 32: Phoenix, [C], 6.
Kausi 33: Saints, 4.
Kausi 34: Saints, 1.
Kausi 35: Raiders, [C], 1.
Kausi 36: North Stars, Omistaja, 6.
Kausi 37: Phoenix, [A], 6.
Kausi 38: North Stars, Omistaja, 4.
Kausi 39: Avalanche/Raiders, 6.
Kausi 40: Tornaadot, 5/6.
Kausi 41: Wheel Walkers, Omistaja, 3.
Kausi 42: Wheel Walkers, Omistaja, 2.
Kausi 43: North Stars, Omistaja, 3.
Kausi 44: Road Warriors, Omistaja, 6.
Kausi 45: Wheel Walkers, Omistaja, 3.
Kausi 47: North Stars, Omistaja, 3.
Kausi 48: North Stars, Omistaja, 6.
Kausi 49: Saints, [A], 6.
Kausi 50: Saints, [C], 2.
Kausi 51: North Stars, Omistaja, 2.
Kausi 52: North Stars, Omistaja, 5.
Kausi 53: Raiders, [C], 4.
Kausi 54: North Stars, Omistaja, 4.
Kausi 55: Celtics, Omistaja, 1.
Kausi 56: North Stars, Omistaja, 1.
Kausi 57: Wheel Walkers, [C], 3.
Kausi 58: North Stars, Omistaja, 8.
Kausi 59: Mielialapelaajat, 6.
Kausi 60: Wheel Walkers, 3.
Kausi 61: Saints, [A], 1.
Kausi 62: Saints, [A], 4.
Kausi 63: Saints, [C], 4.
Kausi 64: Saints, Omistaja, 3.
Kausi 65: North Stars, Omistaja, 5.
Kausi 66: North Stars, Omistaja, 6.
Kausi 67: North Stars, Omistaja, 1.
Kausi 68: Citizens, 2.
Kausi 69: Phoenix, Omistaja, 5.
Kausi 70: Celtics, Omistaja, 2.
Kausi 71: Celtics, Omistaja, 5.
Kausi 72: Tornaadot, [A], 4.
Kausi 73: Tornaadot, [A] 4.
Kausi 74: Saints, [C], 2.
Kausi 75: North Stars, Omistaja, 2.
Kausi 76: Wheel Walkers, [A], 1.
Kausi 77: SKA, [C], 4.
Kausi 78: Bratva, [C], 6.
Kausi 79: Celtics, Omistaja, 4.
Kausi 80: North Stars, Omistaja, 4.
Kausi 81: Frozen Elephants, Omistaja, 5.
Kausi 82: Frozen Elephants, [C], 5.
Kausi 83: Wheel Walkers, [A], 2.

Kausi 84: Tornaadot, 6.
Kausi 85: Saints, Omistaja, 3.

Hall of Famer
1x Jani.94 Memorial Trophy (Pistepörssin voittaja) (50)
1x Sekunti Memorial Trophy (Playoff MVP) (76)
2x Blodari Memorial Trophy (Paras puolustaja) (50, 51)
3x Gagne Memorial Trophy (Paras kapteeni) (57, 63, 74)
8x Visnovsky Memorial Trophy (Fairplayer) (36, 45, 68, 72, 75, 77, 78, 79)
1x Negatiivinen yllättäjä-palkinto (85)

Mitalitilasto
7-11-10
Somerjoki
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Melt » 25 Helmi 2014, 02:47

Päivitetty
#25 Mielialapelajaat [C]

32 kautta

Hall of Fame