Huppu kirjoitti:Somerjoki kirjoitti:Huppu kirjoitti:Mitalipelit pelattaisiin aina sunnuntaina. Osa HH pelaajista on arkisin töissä, joten näin ei kauden tärkeimmät pelit jäisi niiden takia väliin. Ehdotan tätä ensi kaudesta eteenpäin.J.Niskavaara kirjoitti:Sunnuntaisin maa luonnollisesti pysähtyy eikä viimeisimmän tiedon mukaan yksikään tee sunnuntaisin töitä.
Jos ihmiset tekee sunnuntaisin töitä vielä kello 18:sta jälkeen, tuskin sillon aikaa riittäis HH:lle ylipäätään koska tollasia hommia ei nyt ihan joka nurkasta löydy, arkisin iltatyöskentely on kuitenkin suht normaalia.
Mitä tulee Hupun ehdotukseen niin muuten hyvä idea mutta mikäli välierät loppuisi sunnuntaina tai tiistaina, jäisi viikko/melkein viikko odotusaikaa finaaliin joka taas periaatteessa rokottaa offseasonin pituutta seuraavaa kautta ajatellen.
Juu, no tietysti otteluohjelmaa vois suunnitella että finaalipäivä olisi joku sunnuntai. Ymmärrän kyllä ongelman jos ottelusarjat menee kolmeen peliin jne. Aika paljon miettimistä vaatisi ja kaippa se nykysysteemi on se helpoin ratkaisu.
Silti arki-illat töissä on hyvinkn yleisiä ja en usko että siitä haittaakaan olisi vaikka mitalipelit pelattaisiin sunnuntai-iltana.
Erik.. kirjoitti:ei me eletä minkään maatalousyhteiskunnan mukaan enää "jolloin sunnuntaina pyhitetään lepopäivä"
ihmiset työskentelee ihan minä viikonpäivinä tahansa eikä ole syytä suosia mitään tiettyä viikonpäivää vain siksi että Sinulle ei satu sopimaan arki-illat:)
pansku kirjoitti:Erik.. kirjoitti:ei me eletä minkään maatalousyhteiskunnan mukaan enää "jolloin sunnuntaina pyhitetään lepopäivä"
ihmiset työskentelee ihan minä viikonpäivinä tahansa eikä ole syytä suosia mitään tiettyä viikonpäivää vain siksi että Sinulle ei satu sopimaan arki-illat:)
+1
Erik.. kirjoitti:ei me eletä minkään maatalousyhteiskunnan mukaan enää "jolloin sunnuntaina pyhitetään lepopäivä"

Bere kirjoitti:kansa haluaa tappelujäähyn väh 3min
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa