Kokeneiden pelaajien pitää näyttää Voimaa.
Tämän takia KYLLÄ kypäräpakolle.

NO0B kirjoitti:vituku od3endi ör pako4ti kotia vaik mitäää ees ootttamu
Mozja kirjoitti:fossu501 kirjoitti:Kyllä. Junnuille kypärät päähän.fossu501 kirjoitti:Tässä ketjussa viedään kyllä junnuja ihan 100-0. Äänestystulos olkoot lopullinen sana.
Eiköhän fossukin voida junnuksi laskea kun kausia ja järkeä päässä yhtäpaljon kuin timmioakmenilla
fossu501 kirjoitti:Opettelisin lainaamaan edes viestejä ennen kuin yrittäisin provoilla. Nykäskylässä foorumikirjoittelu uuttakin puuhaa?
Mozja kirjoitti:fossu501 kirjoitti:Opettelisin lainaamaan edes viestejä ennen kuin yrittäisin provoilla. Nykäskylässä foorumikirjoittelu uuttakin puuhaa?
Mä lainasin juuri niinkuin oli tarkoituskin?
fossu501 kirjoitti:Mozja kirjoitti:fossu501 kirjoitti:Opettelisin lainaamaan edes viestejä ennen kuin yrittäisin provoilla. Nykäskylässä foorumikirjoittelu uuttakin puuhaa?
Mä lainasin juuri niinkuin oli tarkoituskin?
Ei tainnut ihan onnistua. Annan anteeksi tuon profiilissasi lukevan iän perusteella.
Äidinkielen tunneille vinkiksi myös, että yhtä paljon ei ole yhdyssana.
Mozja kirjoitti:Nostin lainauksessa esille aiemman kirjoittamani asian. Jos sä oot oikeesti niin säälittävä et alat tarttua mun ikään tässä vaiheessa niin ei voi muuta sanoa kuin että onneksi olkoon.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa