Mozja kirjoitti:Oon mä nyt helvetti muuallaki pelannu ku monassa ja rebelsissä? Jengeissä johon sua ei ees säälillä otettas. Ja herää jo kyse ei ollu siitä
Juu menisit vaa hoitoon, tää hh on viihdettä ei taitoa.
Mozja kirjoitti:Oon mä nyt helvetti muuallaki pelannu ku monassa ja rebelsissä? Jengeissä johon sua ei ees säälillä otettas. Ja herää jo kyse ei ollu siitä
pirtelok kirjoitti:Mozja kirjoitti:Oon mä nyt helvetti muuallaki pelannu ku monassa ja rebelsissä? Jengeissä johon sua ei ees säälillä otettas. Ja herää jo kyse ei ollu siitä
Mozja kirjoitti:pirtelok kirjoitti:Mozja kirjoitti:Oon mä nyt helvetti muuallaki pelannu ku monassa ja rebelsissä? Jengeissä johon sua ei ees säälillä otettas. Ja herää jo kyse ei ollu siitä
Smh en oo väittänykkää taitolajiks
Santi kirjoitti:taas ignorasit mun ehdotuksen.
Tomz kirjoitti:Sijoituksen määräytyminen sarjataulukossa, jos pisteet ovat samat kahdella tai useammalla joukkueella:
2) Maaliero (tehtyjen ja päästettyjen maalien erotus)
3) Tehdyt maalit
4) Keskinäiset ottelut
Goldenpeach kirjoitti:Tomz kirjoitti:Sijoituksen määräytyminen sarjataulukossa, jos pisteet ovat samat kahdella tai useammalla joukkueella:
2) Maaliero (tehtyjen ja päästettyjen maalien erotus)
3) Tehdyt maalit
4) Keskinäiset ottelut
Eikö olis korkea aika vaihtaa nää järjestykseen:
2) keskinäiset ottelut
3) maaliero
4) keskinäiset ottelut
Vai mikä on Tomon paskavammanen tekosyy pitää noita epäloogisessa järjestyksessä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa