Kävi liia lähel Sunnuntaina, kun rollaan 5->1 slam dunkil ja sit rollaan uusiks 5, mut tom6 ja ei maali
Ja pirte maalas slam dunkil!!!
TomZ kirjoitti:ei mulla ollu tarkotuksena hyökätä slam dunkkia kohti. tosin onhan se aika järkyttävää, kun 2 ottelun aikana tehään kolme maalia (1 ekassa, 2 tokassa) huijaten maestrollisella slam dunkilla.
enemmän oli tarkotus keskittyä pitkän aikavälin peeloiluun, jossa varotukset kirjattais ylös.
jos tohon yksittäiseen vetohuijaukseen pitää puuttua niin joko:
1) palauttaa vanhan linjan vetämiseen, että kaikki vedot, jotka tuomari tulkitsee vedoiks lasketaan vedoiksi (johon laskettais myös slam dunk)
2) antaa jyrkempiä toimenpiteitä eli esimerkiks joukkuevaroituksia systemaattiselle huijaamiselle (johon lasketaan slam dunk)
tosin slam dunk on blizzardsin (ja ehkä parin muun) pelaajan oma viritelmä. voihan esim. ww:n pelaajat sanoa aina ennen vetoa (tai syöttöä/koppia/torjuntaa jne.) JOHN CENA ja sama vaikutus sillä on. varotus ja uus veto.
Erik.. kirjoitti:TomZ kirjoitti:ei mulla ollu tarkotuksena hyökätä slam dunkkia kohti. tosin onhan se aika järkyttävää, kun 2 ottelun aikana tehään kolme maalia (1 ekassa, 2 tokassa) huijaten maestrollisella slam dunkilla.
enemmän oli tarkotus keskittyä pitkän aikavälin peeloiluun, jossa varotukset kirjattais ylös.
jos tohon yksittäiseen vetohuijaukseen pitää puuttua niin joko:
1) palauttaa vanhan linjan vetämiseen, että kaikki vedot, jotka tuomari tulkitsee vedoiks lasketaan vedoiksi (johon laskettais myös slam dunk)
2) antaa jyrkempiä toimenpiteitä eli esimerkiks joukkuevaroituksia systemaattiselle huijaamiselle (johon lasketaan slam dunk)
tosin slam dunk on blizzardsin (ja ehkä parin muun) pelaajan oma viritelmä. voihan esim. ww:n pelaajat sanoa aina ennen vetoa (tai syöttöä/koppia/torjuntaa jne.) JOHN CENA ja sama vaikutus sillä on. varotus ja uus veto.
no onhan se nyt täyttä kusetusta et saa ylimääräsen rollin
Mutta sillä on seurauksia => saa varotuksen automaattisesti, jos slam dunkkaa. Mielestäni ei se oo paha, koska se on hinta varotuksesta ja siitä pitää maksaa.
Ps. voidaan myös laskea kusetukseksi, jos esimerkki minä vetäjänä maalin edessä ja meen ylös viistoon syöttämään +13 pelaajalle joka ei mennyt varmasti sit takaisin maalin eteen vetämään toivoten parempaa numeroa?
Slam dunk on nimikkoni, ei blizzardsien ja se tekee pelistä jännittävämmäksi, että kaikilla on omia "erikoisuuksia". Mutjoo se on makuasia.
Erik.. kirjoitti:pointtihan oli siinä että jos slam dunkkaat 1-2 kertaa pelissä ja otat runkosarjan aikana vaikka yhteensä 18 varoitusta ja pääset ns. kuin koira veräjästä.
pirtelok kirjoitti:Varotuksia voi tulla vaikka toinen rollaa toisten noppaa, niin kaikki epäilee toista, joka saa varotuksen tekemättä väärää. Tai jotkut tuplarollaavat vahingossa lagin takia. Ei minua kiinnosta, jos minulla on vaikka 200 varotuksia runkosarjan aikana, pääasia on etten saa ulosajoa. Sen lisäksi viime pelissä Topon oisi pitännyt saada ulosajon, koska tuplarollaa 3-4x noppaa, mutta santi oli lempeä tuomari niin antoi vaa 2 varotukset.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa