Kausi 73 paketissa. Viimeinen kausi HH-liigassa. Ajatuksena oli, että vielä joskus se 30 kautta pelattaisin täyteen, mutta mielummin nyt finaalitappioon lopetetaan. Kausi oli vuoristorataa koko joukkueelta, oma mielenkiinto heitteli alkukaudesta ja pelejä jäi välistä, joukkue rämpi ulkona playoffeista. Noustiin kuitenkin kauden toisella puolikkaalla upealla 7 pelin voittoputkella välieräpaikkaan, liigan sijalle kaksi. Hieno välieräsarja Tornaadoja vastaan ja finaaliin viimeistä kertaa. Dynamon viimeinen finaali, ja viimeinen mitali joka puuttuikin sieltä sitten tulikin Dynamolle.
Kiitokset Dynamolle menneistä neljästä kaudesta, tuli saavutettua kaikki mahdollinen mitä voittavat joukkueet haluavat saavuttaa. Henkilökohtaisesti menestystä tuli myös kiitettävästi, tuli itsekkin saavutettua se kaikki mitä ikinä itse olen tältä lajilta halunnut. Erikoiskiitos kaikille pitkäaikais-dynamolaisille, ilman teitä tätä peliä ei olisi jaksanut pelata näinkään kauaa. Kaksi mestaruutta, 2-1-1 neljässä kaudessa on uskomattoman hieno saavutus. Kiitokset Hummalle, Huppikselle, Kensulle, Paperille, Retulle, Tikille & Vasille. En sen enempään teistä sano, te tiedätte mitä mieltä olen teistä ja tiedätte mikä on kunnioitukseni teitä kohtaan.
Nähdään mahdollisesti viimeisissä MM-höntsissä, jos sopiva joukkue luistelee vielä Habbo Hockey-kentille. Oli hienoa pelata tätä, ja aika pistää hokkarit naulaan vihdoin ja viimein kaikkien näitten kausien ja vuosien jälkeen.
Kiittäen,
HelloweenC