Tästä kaudesta enään paljon muistikuvia. Tiedossa vain, että pirte otti mukaan ja pääsin jengiin. Aloittelijana aina paineita. Mokia ei muista, että olisi tullut. Ehkäpä aina yksi silloin tällöin. Pääsääntöisesti opettelin suurimmaksi osaksi ite asiat, pirtelok opetti hieman liikkumista ja käski lukee sääntöjä. Sen muistan, että forkilla silloin niitä sääntöjä sitten luinkin varmaa tunnin tai kaksi, että ei varmasti tulisi mokia. Liikkuminen oli hieman hidasta, kun aina piti varmistaa päässäni, etten vahingossakaan mokaa. Kauden jälkeen hopea napsahti tilille.
Vanhoilta forkilta:
Olin aluksi menossa Spessun Juniors Cup tiimiin. Spessu kertoi, että boss tarjosi minulle sopimusta. Kuulin myös samalla, että tom-100 tarjosi myös. Päätin mennä bossin tiimiin. Boss kysyi minulta osaanko liikkua ja kaikkea. Vastasin tietysti: Joo. Olin opetellut liikkumista youtubesta ja DooDoobrown33 Oli opettanut minua.
Ensimmäinen otteluni oli Furya vastaan, jonka voitimme 1-3. Itse tein siinä ottelussa 1 maalin. ( Jossa saatoin tehdä pari liikkumisvirhettä, mutta olinhan aloittelija )
Kun pääsimme Play-Offeihin niin minulle jo alkoi tulla paineita, että miten pärjään. Pääsimme onneksi finaaliin jossa en tehnyt kuitenkaan tehoja. Olen kuitenkin ylpeä hopeasta, kun olihan sentään minun ensimmäinen kauteni.
Kausi 35 Raiders
Vanhoilta forkilta:
Pääsin Raiders:iin, koska Boss potkaisi minut Hustlersista ja jeki otti minut raidersiin. Kausi ei ollut mitenkään loistava tehoitten perusteella. Olin yllättynyt, että pääsisin taistelemaan finaalista jo toisen kerran kullasta ja viimein se kulta tuli hopean kanssa. Uskoin etten pääsisi taistelemaan mitalista. Olimme finaalissa Hawksia vastaan ja tein ensimmäisen tehopisteen syötöllä. Joka olikin kauteni ainoa. Ensi kauteen lähen tavoittelemaan tehopisteitä, mutta ei ne niin tärkeitä ole. Muistan kuitenkin: Voitto ei ole tärkeintä, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Kausi 36 Hustlers
Ei hajua hawksia vastaan finaalissa, hopeaa.
Kausi 37 Phoenix
Ei mitalii
Kausi 38 Hustlers
Kultaa napsahti taas hustlerssin rivissä.
Vanhoilta forkilta:
Olinpa taas Hustlerssissa vaikken muistanukkaan, että olisin tehnyt sopparin. Alussahan sitä kinastelin Iginlan kanssa etten ole tehnyt sopparia. Kausi lähti käyntiin ja unohdin käydä peleissä. No unohdin ja unohdin minulle ei kyllä kerrottu sillä aktiivisuuteni oli siihen aikaa totaalisesti paskaa. Nykyään ei kiinnosta HH paljoonkaan ja kävin joskus peleissä vain istumassa vaihtoaitiossa ja joskus kentällä. Tein tällä kaudella kokonaan varmaan 0+1 tehot jotka ovat huimat.
Kausi 39 Wildwings
Ei mitään tietoa, ei mitalia
Kausi 43 Flames
Vanhoilta forkilta:
Jep, täl kaudel pärähdin Pirten kurajengiin, joku Flames nimine jengi. Ainoa ehkä minkä muistan, nii kotipelit oli täyttä kuraa
Kausi 44 Avalanche
Pronssia napsahti tältä kaudelta.
Kausi 45 B's Safehouse
Johonkin mutaan jäi.
Kausi 46 Bulldogz
Tais tippua PO:n aikana.
Kausi 52 Seattle wonders
Kultaa napsahti tuolloin tiimissä.
Kausi 60 Jokerit
Jäätiin ulos playoffeista kyseisenä kautena. Oma aktiivisuus oli aika heikkoa pelien aikana tuolloin, ei oikein motivaatiota ollut. Yritin kokeilla taas maalivahtina olemaan, mutta eihän siitä noppien pyörittelystä mitään tullut. Pieniä sääntömuutoksia tullu viime kausista, mutta eipä mitään suurempaa.
Kausi 61 Blizzards
Uusi kausi aloitettu taas pirtelokin joukkueessa. Kausi alkanut ihan hyvin, yksi voitto ja yksi tasapeli. Oma pistetilikin avattiin jo ensimmäisessä ottelussa, kun tuli tehtyä maali. Pistepörssi itseäni ei paljoakaan kiinnosta. Eli hunttia itseltäni ei tule.
Kesken kauden siirryin Sabresiin, sillä pirtelokkia ei paljoakaan kiinnostanut ja joukkueen tiimihenki oli huonoa. Raivokkaalla väännöllä päästiin finaaliin asti, jolloin tuli kakkossija, eli hopea paukahti!
Kausi 62 MAP
Kausi 62 meni itseltäni vaihtopenkin puolella, sillä annoin ilomielin muiden pelata, sillä pelaajia löytyi todella paljon jokaisesta pelistä. Valitettavasti kausi ei jatkunut meiltä pitkään, sillä tipuimme ennen playoffeja.
Kausi 63 Derby
Kausi lähti ehkä innokkaimmalla mielellä habbo hockeyta kohtaan sitten pitkään aikaan, joka sitten taas näkyikin peleissä, sillä innostuin enemmän itse pelaamaan. Runkosarja meni osaltamme hyvin, sijoittauduimme toiseksi, valitettavasti viimeinen peli runkosarjassa sai hieman kiehumaan, sillä tuurimme oli sitä mahtavinta. Runkosarjassa tehoja mätettiin 15+12.
Playoffeissa vastaan tuli Saints, jonka sitten voitimme siellä otteluin 2-0, joten finaali kohtasi joukkuettamme. Finaalissa vastaan tuli SW, joka oli runkosarjan ensimmäinen, jolle hävisimme viimeisessä ottelussa runkosarjassa. Finaali oli todella tiukka kumpikin joukkue iski maaleja vuorotellen. Ratkaisevan maalin tottakai tein minä, omasta ratkaisustani. ( Ei tartte kiittää tomo!1 ). Kultaa napsahti tilille ja vielä kauden päätteeksi nappasin mehevän Blodari Memorial Trophyn. Kiitti äänestäjil. Katotaan mitä ens kaus tuo tullessaa.
Kausi 64 Natu
Tää oli kausi, jolloin itselläni ei oikeastaan ollut paljoakaan mielenkiintoa HH:ta kohtaan, joten päätin kokeilla viimein oman jengin tekemistä Honey:Dreamin kanssa. Oma tavoitteeni oli kauden aikana se, että tuon uusia ihmisiä lajiin ja kehitän omaa ohjaamistani, missä omasta mielestäni onnistuin ihan hyvin.
Kausi meni kuitenkin ihan hyvin, onnistuimme voittamaan muutamia otteluita ja häviämään tottakai sitäkin enemmän. Itse en tullut paikalle joihinkin peleihin, sillä ei vaan motivaatio riittänyt mätätä happo hokeytä täysillä. Kausi meni kuitenkin odotettua paremmin sillä melkein pääsimme playoffeihin häviämään ":D". Mut kausi jäi siihen.
Kausi 65 Derby
Floppikausi 4 jäätiin kiitos.
Kausi 66 Derby
Tämä oli kausi, jolloin teki mieli vaihteeksi pelata maalivahtia, mikä menikin ihan hyvin tuloksin. Runkosarjassa sijalle yksi, josta edettiin suoraan välieriin. Kausi oli kaikin puolin onnistunut, mutta valitettavasti ei saatu sitä kirkkainta mitalia, vaan hopeaa. Hävittiin perkele blizzardseille finaalissa. Floppi, mutta aina ei voi voittaa.
Kiitän jengiäni erittäin paljon, jokainen pelasi hyvin. Harmittavasti kausi päättyi näin. Ensi kaudella uudet suunnitelmat, en tiedä jatkanko derbyssä vai lähdenkö muihin jengeihin tsiigailemaan menoa. Lycka till kiitos kaudesta.
Kausi 67: Citizens
Pronssikausi
Kausi 68: Royals
RIP playoffeis
Kausi 69: POROT
Pronssikausi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saavutukset:
K34: Fobia Memorial Trophy ( Paras Tulokas )
K63: Blodari Memorial Trophy (Paras puolustaja)
K66: Vujtek Memorial Trophy (Paras maalivahti)
K68: Paras Tuomari
K69: Nedved Memorial Trophy (Runkosarjan arvokkain pelaaja)
K69: Positiivinen yllättäjä, pelaaja
K69: Paras tuomari
Mitalisaldo:
4-4-3