Kaikki alko siitä kun astuin huoneeseen jonka omisti Goldenpeach ja huoneessa pelattiin höntsää meitsi nosti kätensä ilmaan ja kysy et pääsiskö messiin.
GP alkoi sitten heti opettamaan mua miten peliä pelataan ja meitsi lähti samantien iskemään maaleja!
Innostuin heti ja pelien jälkeen laijlegenda gp tuli mun luo ja kysy että haluisinko mennä pelailemaan sen tiimiin joka oli saukot
Kausi 82 SAUKOT
Kyseinen kausi oli meitsin ensimmäinen ja pääsin pelailemaan saukkoihin missä oli monia kokeneita pelaaija.
Ensimmäisellä kaudella pääsin iskemään noin 9 tehopistettä ja sillä kaudella kaadettiin iso paha WW finaalissa kun joukkuetoverini isotarzan iski voittomaalin.
Oli urani parhaimpia hetkiä kun voitin heti ekalla kaudella kultaa!
Kausi 83 SAINTS
Kyllä näette oikein heti saukkojen jälkeen meitsin uusi seura oli SAINTS kerron lyhyesti miksi.
Kauden 82 päättäjäisten jälkeen GP ilmoitti minulle että olisi parempi jatkaa muualla koska siihen aikaan Saukoissa oli pelkästään mv esimiehiä koko kokoonpano
ja olin tehnyt ilkeästi merivoimille joten porukka ei olisi ilahtanut jos olisin jatkanut. GP kuitenkin lupasi mulle ettei jätä mua yksin ja löytäisi mulle tiimin mutta oma-aloitteisena lähin kyselemään
laijlegenda harrisunilta pääsyä saintsiin ja hän otti minut heti siipiensä alle lämpimästi, olen kiitollinen siitä ikuisesti.
Sillä kaudella kaikki ei alkanut hyvin oli monia peliä AV:lla kunnes fossu tuli saintsiin ja asiat muuttu.
Pelattiin hyvin ja päästiin PO asti ja sieltä iskettiin heti finaalipaikka ja vastaan tuli jälleen kerran iso paha WW ja kaadettiin seki!
Kausi alko paskasti mutta me syötiin lusikallinen paskaa joka peli ja siirryttiin eteenpäin YNWA LADS
Samalla kaudella oli farmikausi ja mut värvättiin taapupun ja peltosen ROADRUNNERSIIN missä sain A kirjaimen paitaani ja voitettiin kultaa taapupun ja peltosen johdolla.
Kausi 84 SAINTS
Kirjotin jatkosopparit saintsin kanssa.
Kausi oli todella vahva meiltä jo heti alusta lähtien PO asti ja jälleen kerran iskettiin finaalipaikkam saintsin kanssa...
Mutta tällä kerraan oli spessu finaali mulle sillä vastaan tuli mun opettaja ihminen joka toi mut tähän Laijn messiin.
Vastassa oli Goldenpeach ja hänen joukkueensa ROYALS. Odotettiin kovaa peliä mutta Saints murskasi Royalsin lukemin 7-3
Meitsillä oli hyvä tuuri mukana triplamestaruus oli jo pakattu. Kolme kautta kolme kultaa.
Kausi 85 TGN
Kyllä kahden kauden jälkeen mun DC ilmestyi gp jonka kanssa olin jutellut paljon. Haluttiin keksiä jotain erityistä GP kanssa ja gp suunnitteli ja päätti tehdä THE GREAT NIGERIANS.
Ehdin hyvästelemään saintsin hetkeksi ja siirryin uusiin kuvioihin. SIllä kaudella jengi piti meitä trollijenginä ja jopa uskottiin että TGN ei olisi saanut liigalisenssiä koska GP ei ollut tohon aikaan vielä papereissa.
Noh kausi alkoi ja tgn oli liigassa mukana kapteeni goldenpeachin ohjaamana ja vp omistamana. Sain myös ensimmäistä kertaa liigassa kapteenistopaikan. Murskattiin useat jengit runkosarjassa ja voitettiin RS. Jälleen jälleen jälleen kerran finaali meitsin jengille. Jo kolmannetta kertaa finaalissa tuli taas jälleen iso paha ww vastaan mutta tällä kertaa WW oli vahvempi kun muut aikaisemmat kerrat...
Oli perfekti kausi ja kaikki onnistui tarvittiin se kirsikka kakun päälle mutta ww vei sen meiltä..
Kausi 86 Saints
Kyllä paluu kotiin saintsiin...
Kaudella 86 jos muistan oikein niin oli koronan aikaa.
Pelattiin jälleen kerran hyvä kausi saintsin kanssa legendojen kanssa sekä luotto rosterin kanssa.
PO:Hon asti ja jälleen kerran iskettiin finaalipaikka 5 liigakausi ja 5 liigafinaali tuuri oli uskomatonta.
Finaalissa tuli vastaan North Stars ja somerjoki peli oli tiukka kakkoserään asti mutta..
saints ja meikäläiset tappo pelin jo ennen 3 erää ja 4 kulta tuli kaulaan.
Kiitos siitä hienosta kaudesta tiimiläisille.
Kausi 87 Saints
Viime kauden jälkeen pelin jälkeen pukukopissa päätettiin saints velijen ja siskojen kanssa että me aletaan jahtaamaan
HH ennätystä eniten kultaa voittanut jengi siihen oli vielä vähän matkaa mutta me asetettiin se tavoitteeksi.
Mutta mutta asiat ei mennyt niin kuin piti kaudella syötiin pelkkää paskaa ja ei siirrytty eteenpäin. 12 peliä joista 11 häviötä ja -36 maaliero huhuh...
Kausi 88 Saints
Monta kautta saintsissa meikäläisestä perustu sellanen nuori luotettava pelaaja saintsille ja Harrille.
KAUSI OLI STRESSAAVA tiukkaa ja tiukkaa päästiin viime hetkillä PO 12 pisteellä..
Mutta jälleen kerran tuuri pysy hyvin mukana PO:ssa ja finutuuri tikissä.
Mentiin finaaliin asti ja vastaan tuli uusi tiimi Nolihockey mutta se ei ollut se juttu vaan Pirtelok.
Pirtelok pelas liian hyvän pelin tuurin kanssa ja pelattiin tiukka peli tehtiin comebacki meitsin maalilla 4-4 mutta nolihockey iski 5-4 ja he voittivat...
Toinen hopeamitali uralla.
Kausi 89 Saints
Kaudella 89 niin kuin normaalistikkin ei tarvii epäillä meidän tavoite oli finaali ja kulta.
Se meni ihan hyvin runkosarjassa ja PO:ssakin semifinaaliin asti mutta kyseisellä kaudella GP:N royals jonka me voitettii kaudella 84 finussa
heillä oli kosto mielessä ja pelasi elämänsä parhaimpia pelejä meitä vastaan ja saints kaatu semifinaalissa.
Sillä kaudella meitsil oli kyl hyvin epäaktiivinen kausi.
Kausi 90 ROYALS
Ennen kauden alkamista juttelin aika paljon GP:n kanssa siitä että haluisin pikkuhiljaa irti rivipelaaja roolista ja tehdä viimeinkin jotain omaa ja ehdotin heti GP:LLE että
jos hän tekisin tiimin olisin valmis tulla oppimaan ohjaamista. Noh GP perusti royalsin ja päätin jättää saintsin jälleen kerran..
Pelattiin hyvä runkosarja ja tultiin kolmanneksi.
PO:ssa jatkettiin ja meitsin finutuuri oli taas messissä päästiin finaaliin asti ja tämä kausi oli spessu sillä
meillä oli todella hyvä jengi ja pieni rosteri mutta liian kovia nimiä.
Finaalissa tuli vastaan pahat tornaadot odotettiin tiukkaa peliä ja se olikin ekalla erällä sellainen.
Tornaadot iskivät 2-0 taulukkoon mutta tauolla gp piti nopean ja simppelin motivaatio puheen jonka jälkeen alko tapahtua.
iskettiin 2-2 tokalle erällä ja päästiin kolmanteen erään. Kolmannella erällä tapettiin peli nopeasti tuloksin 6-2 ja tällä kertaa kulta oli spessu sillä
royalsille tuplamestaruus oli tärkeä saavutus!
Kausi 91 Peshmerga
Oisko nyt sen aika?
Oisko nyt se tilaisuus loistaa?
Kenen kanssa? miten? missä? milloin?
Ennen kautta mun hyvä ystävä gekyume tunnettu EskuX habbohockeyn paras numero 7 laitto mulle koodia IG:N puolella ja alettiin puhua.
Ehdotin eskulle tiimistä jossa me pelattaisiin maamme puolesta ja hän näytti tykkäävän heti suunnitelmasta.
Esku oli täydellinen henkilö johtamaan projektia mun parina. Eskussa oli lupaavaa tulevaisuutta ja molemmat haluttiin tehdä jotain spessua.
Esku perusti peshmergan ja anto täysluottamuksen mulle, anto kapteeninauhan ja täys ohjausvastuun.
Meijän hommaan ei uskottu ja oli alussa vaikea saada runko kasaan.
Saatiin pari kovaa rivipelaajaa riviimme kuten legenda Jonkku ja luottoveskari maets sekä invidi ja sekä myöhemmin iso timmioakmen. Haluttiin eskun kanssa joukkue missä kaikilla pelaaijlla olisi merkitystä ja
perustettiin sellainen tiimi rivipelaaijsta ja oli muitakin suunnitelmia...
Haluttiin projektissa keskittyä aika paljon junnuihin tuoda paljon junnuja HH:seen esku otti tän hyvin haltuunsa ja meitsi
perusti farmiin Peshmerga akatemiaan. Peshmergan aikakauden aikana koulutettiin 8 junnua HH:seen messiin.
Kaudella tarkoituksena oli päästä PO ja onnistuttiin siitä mutta kausi jäi pelkästään puolivälieriin.
Akatemian puolella päästiin finaaliin asti mutta hävittiin 3-2.
samalla kaudella saatiin paras tulokas sekä kauden pos jengi ja meitsillle pos yllättäjäpelaaja!
Kausi 92 Peshmerga
Samat tavoitteet jälleen kerran mutta tällä kertaa sovin eskun kanssa että omistaisin puolet peshmergasta ja vedettiin 50/50
kokoonpano oli melkein samanlainen kun viime kaudella mutta uusia kasvoja löytyi.
DD tuli messiin remmiin ja oli iso apu meitsille. DD toimi peshmergalle ja mulle mentorina.
Junnuja saatiin lisää ja meitsi lähti ohjaamaan taas.
Oli kuitenkin aika paljon kiireitä IRL ja missasin joku 3 peliäkin. PO paikka lähti käsistä kun jäätiin jumbosijalle oli vain 1 piste ero PO paikkaan.
Kausi oli pettymys sillä odotettiin enemmän.
Kausi 93
NO COMMENT.
MÖMMÖT
2020 kurdistan voitettiin pronssia saksaaa vastaan!
2021 perustettiin latiksenkingin kanssa Kreikka mutta mömmöt peruttiin :(
2023 perustin slenzian kanssa somalian mutta mulla keskeyty kisat kun lähin matkustaa
pelasin pari peliä muttei päästy PO.
1 Pos yllättäjäpelaaja
1 neg yllättäjäpelaaja :(
Haluan kiittää kaikkia tiimitovereita jotka ovat olleet mun kanssa samassa tiimissä 12 kauden aikana.
Kiitos erityisesti Goldenpeach että opetit mulle ja avasit ovet sun tiimeihin
Kiitos Harri että avasit mulle oven kun tulin hakemaan tukea ja joukkuepaikkaa sulta
Kiitos Eskux oot mun broidi ja kiitos yhteisistä kausista ja projektista. Bray mni Bzhi peshmerga U kurdistan
Kiitos saints saukot royals tgn kurdistan somalia kreikka
ynwa lads syödään se lusikallinen paska ja siirrytään eteenpäin!
tilastot ja muut saavutukset löytyy allekirjotuksesta!