Tiedän, että tämä tulee aiheuttamaan valituksia eri tahoilta, mutta olen varma, että hyvin moni näkee tämän ratkaisun ainoaksi ja oikeaksi.
Moni huomasi jo viime kaudella, kaudella 63, että nykyinen liigajohtaja HarrisuN ei ollut kykeneväinen hoitamaan täysipäiväisesti tehtäviään, joiden vuoksi Pohjoisat ja R.Somerjoki hoitivat viime kauden päätökseen. Myös tällä kaudella, kaudella 64, HarrisuN on esittänyt samanlaisia merkkejä kiinnostuksen roimasta laskusta johtaa tätä lajia.
Yllä oleva on suurin syy ja tekijä, jonka vuoksi minä, Pohjoisat, tulen astumaan HarrisuNin tilalle tästä viestistä lähtien liigan johtopaikalle.
Sanoin jo kauden 63 päätyttyä ja MM-kisojen jälkeen, että en olisi enää kiinnostunut toimimaan liigan johtotehtävissä, vaan enemmän taustahenkilönä niin Habbo Hockeyn pelikentillä kuin näillä foorumeilla. Olen edelleen sitä mieltä, mutta näen jokaisen tahon, myös entisen liigajohtajan HarrisuNin, parhaaksi, että toimin tämän kauden loppuun sekä tulevan kauden eli kauden 65 liigajohtajana.
Laitan alla olevaan viestiin mielessä olleen loppuvuoden ohjelman koskien tulevia kausia. Kuten totesin, tulen toimimaan tämän ja ensi kauden liigan johdossa. Myös farmiasiaan päästään syvällisemmin kiinni, ja olen luonut farmille oman aihealueen. Viimeiseksi, olen jo päättänyt, että kauden 65 jälkeen järjestetään vaalit liigajohtajan paikasta.
e. Habbo Hockey kiittää HarrisuNia hänen antamastaan panoksesta, vaikka se ei tällä kertaa välttämättä ollut se kaikkein paras.
e2. Yritän parhaani mukaan ylläpitää samaa aktiivisuutta, jota liigan johtaminen vaatii. Kiitän jo nyt Drusia, Wannabea ja muita, jotka ovat omatoimisesti avustaneet tavalla tai toisella minua ja erityisesti liigaa. Toivottavasti jatkatte samaan malliin!